掃呢頁CODE去手機

2017年9月29日 星期五

虎媽之苦!蔡少芬自爆湊女發惡嬲到拍枱 __,蔡少芬,

蔡少芬就自爆曾經湊女忟憎到拍枱!無綫劇集《老表,畢業喇!》反映香港教育問題,由蔡少芬與郭晉安孭飛演出。兩人上次合作已是17年前,現已為人父母,對現今家 ...


蔡少芬就自爆曾經湊女忟憎到拍枱!


無綫劇集《老表,畢業喇!》反映香港教育問題,由蔡少芬與郭晉安孭飛演出。兩人上次合作已是17年前,現已為人父母,對現今家長及學生面對的學習壓力特別有共鳴。他們拍攝時,話題自然離不開交流子女經,蔡少芬說:「大家啲仔女都差唔多年紀,我哋好多嘢分享,好似小朋友反叛問題。」她又讚郭晉安組織家庭後變得更顧家,多年來都是一個好男人。

做家長要嚴肅

劇中飾演「虎媽」,蔡少芬自嘲現實中教小朋友讀書則是「苦媽」,道盡家長心聲:「同兩個女好Friend,玩嘅時候可以攬頭攬頸,但要定下啲界線,好似做功課就要有家長嚴厲一面。教兩個女做功課係最辛苦,試過忟憎到拍枱!」不過,她坦言看見老公張晉對女兒嚴肅,卻會心軟:「爸爸好溫柔咁教咗幾次,但佢哋仲係掛住玩,到爸爸好惡咁最後通牒話『係咪仲唔做?』我心諗其實可以再畀多次機會嘅。」

服裝:KRIZIA

場地:CÉ LA VI

髮型:Barry Tran@Hair Corner

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!