網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月21日 星期四

陳凱琳素顏現真身 殘爆熊貓眼嚇親人! __,凱琳,陳凱琳,

你係……「熊」小姐?貴為港姐冠軍的陳凱琳(Grace),日前以素顏真面目相約朋友到銅鑼灣HighTea!當日下午4時許,戴住Cap帽及口罩遮素顏、穿熱 ...


你係……「熊」小姐?


貴為港姐冠軍的陳凱琳(Grace),日前以素顏真面目相約朋友到銅鑼灣High Tea!當日下午4時許,戴住Cap帽及口罩遮素顏、穿熱褲騷長腿的Grace,進入Cafe會合女友人後,即大解放除去口罩抖抖氣,發現她一雙極度深色的熊貓眼,個樣殘到爆兼跌晒watt!難怪有途人經過都不禁眼望望。席上兩人邊食邊傾,逗留約半小時,Grace臨走前去買蛋糕,期間又咬手指,之後便與女友人離開。 歎完茶,Grace為免「真面目」嚇親人,即急急戴回口罩,與女友人一起進入了附近一幢商廈,約5分鐘左右Grace單拖離開,然後步往另一幢設有美容院的商廈做facial。約個多小時後,做完facial的她依然戴住帽及口罩,邊行邊發語音短訊,未知是否向男友鄭嘉穎報告行蹤呢?之後她到附近小巴站,搭小巴返回男友於大坑的寓所。看來嘉穎今次真係執到「寶」,執到一隻國寶返屋企喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!