掃呢頁CODE去手機

2017年9月29日 星期五

賺人仔甘願被唾罵 __,

賺人仔甘願被唾罵娛樂要聞近年北上賺人仔的王祖藍不時在網上發表愛國論,惹來香港網民唾罵,祖藍說:「已經習慣被標籤,我個樣等於人民幣吖嘛!其實我又覺得唔係 ...




賺人仔甘願被唾罵

娛樂要聞








近年北上賺人仔的王祖藍不時在網上發表愛國論,惹來香港網民唾罵,祖藍說:「已經習慣被標籤,我個樣等於人民幣吖嘛!其實我又覺得唔係一個好大問題,蔡康永話『你做得呢行,賺得呢啲錢,就要預咗人哋咁樣話你』。」他承認內地市場大,收入提高:「初初喺TVB主持兒童節目,底薪得4,800元,爆騷大約萬幾二萬人工。返內地拍《百變大咖秀》,一集已經係幾個月人工。」





祖藍曾於內地節目《百變大咖秀》扮鄧紫棋,成功掀話題。資料圖片

短短5年,祖藍升做億萬富翁,早前擲1.14億買入大埔複式豪宅連泳池,他卻不介意重提往事:「我以前都攞過綜援,爸爸02年走咗,我03年先演藝畢業,阿媽每朝落茶餐廳做幾個鐘兼職,晏晝買餸,夜晚返屋企煮飯。因為細佬妹仲細,雖然嗰時最困難,但反而係我最堅強嘅時候。」

採訪:嵐山、懷鈺



王祖藍直言賺人仔就預了被標籤。攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!