掃呢頁CODE去手機

2017年9月12日 星期二

《同盟》結局!易先生捨身救令熊 __,《同盟》,

又有多一個人犧牲?!無綫劇集《同盟》劇情相當刺激,陳展鵬與陳山聰兄弟決裂,之後展鵬更會向山聰施毒手。而明晚結局中,BigBoss「Rainman」金天 ...


又有多一個人犧牲?!


無綫劇集《同盟》劇情相當刺激,陳展鵬與陳山聰兄弟決裂,之後展鵬更會向山聰施毒手。而明晚結局中,Big Boss「Rainman」金天(江美儀 飾)為布下殺機,要令熊(鮑起靜飾)一家滅門,派出兩位殺手,易先生(歐瑞偉飾)當然捨身救她,但卻被殺手以刀脅持,令熊即喊着叫停手,未知易先生會否因而成下一個犧牲的人!

而飾演易先生的歐瑞偉於此劇中打戲連場,而拍攝這一場戲時,更遭穿着高踭鞋的動作演員何佩珉踢中「雞心」,肋骨氣門中了一腳的他當時痛苦倒地。歐瑞偉接受東網訪問時坦言:「拳腳冇眼,當時我件衫又好貼身,墊唔到pad,呢啲動作場口好難避免,好難怪得人,當時高踭鞋腳踭位踢中雞心位,呼吸都痛,但係都要繼續趕拍,頂硬上都要做,自己都拍咗咁多年動作戲,OK嘅!」另外,無綫公布上周《同盟》收視,平均錄27.6點收視,而上周四更錄得28.6點。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!