網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月1日 星期五

【獨家】日日流鼻血!陳嘉桓西藏患高山症 __,陳嘉桓,流鼻血,

佢哋兩個都出現高山症反應。陳嘉桓(Rose)、阮頌揚(Brian)日前到西藏拍攝旅遊特輯,率先抵達開工的Rose,不久已出現高山症症狀,日日流鼻血兼頭 ...


佢哋兩個都出現高山症反應。


陳嘉桓(Rose)、阮頌揚(Brian)日前到西藏拍攝旅遊特輯,率先抵達開工的Rose,不久已出現高山症症狀,日日流鼻血兼頭痛欲裂,她接受東網訪問說:「開始嘅時候,高山反應都幾厲害,沿途都好頭痛,肚餓但又食唔落嘢,瞓亦瞓唔到,要靠藥物嚟紓緩。」

儘管身體不適,但勇於接受挑戰的她面對位於海拔4,600米的牛奶海,就算不少同行的人都擔心身體未能應付而沒有上去,但Rose都堅持到底,跟攝製隊一起攀上高山,她謂:「我覺得咁難得先嚟到呢度,冇理由就咁放棄,所以決定點都要行上去。」

上去期間,當然高山症加劇,苦不堪言,幸最終都捱得住上到高峰,Rose自己都有點不敢相信:「我開心到喊咗出嚟,真係好感動。」

天氣乾燥難適應

早前忙於演出音樂劇的阮頌揚比Rose遲三、四日才歸隊,同樣出現高山反應,日日流鼻血,他謂:「呢度好乾燥,個個嚟到都日日流鼻血同坐大量長途車會頭暈,但可能平時都有跑步跳舞做運動,所以好快適應。」

而在魯朗露營期間,Brian更大展廚藝,與Rose一起為劇組準備港式燒烤晚餐,用錫紙包住金菇、茄子來燒。由於西藏美景處處,兩人亦不時拍照留念,甚至乎公路上的美景也不放過,更一度下車在公路上拍照,為追美景「去到盡」!阮頌揚表示:「當然我哋會揀啲非常少車行嘅路段,而亦有唔少嘅旅客都會咁樣做,因為影出嚟嘅相真係好靚。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!