網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月29日 星期五

【日內有回應】盛傳與陳自瑤已分居 王浩信帶埋女拍檔去滾 __,王浩信,陳自瑤,

34歲嘅王浩信去年拍《EU超時任務》彈起,今年仲先後拍《不懂撒嬌的女人》同《踩過界》,而佢喺劇中大多都係飾演暖男角色,形象正面到爆。而喺現實中佢11年 ...


34歲嘅王浩信去年拍《EU超時任務》彈起,今年仲先後拍《不懂撒嬌的女人》同《踩過界》,而佢喺劇中大多都係飾演暖男角色,形象正面到爆。而喺現實中佢11年早早就封盤結婚,同當時大台小花陳自瑤奉女成婚,而人夫同好爸爸形象亦幫佢成為新一代「師奶殺手」。

不過最近屢傳王浩信嘅婚姻亮起紅燈,「蛛絲馬跡」包括兩公婆由經常互貼sweet相到漸漸「冇互動」,甚至老婆同阿女嘅合照,王浩信亦未有俾「like」支持。

事後王浩信馬上澄清造只係太忙冇俾like,之後仲「跟得好足」,陳自瑤每次post相,王浩信都好似收到訊號咁,馬上俾like。至於之前不時兩公婆晒恩愛嘅post已經絕跡,反而不時post陪阿女嘅相,「慈父」形象GET!

即使係咁,王浩信分居傳聞亦甚囂塵上,不少同事都有聽聞,昨日更有傳媒報道指,王浩信已搬出日出康城愛巢,與細佬同住維景灣畔,更指兩公婆出現問題原因係地位「男尊女卑」,喺再添丁問題上出現分歧。

《蘋果》收到消息指兩人分居,但女方缺乏獨立經濟能力,故關係一直膠著;但關係生變原因唔係生仔,而係王浩信嘅異性緣太勁,令一直啞忍嘅陳自瑤,最後亦忍無可忍。

其實由婚前到婚後,王浩信媾女傳聞一直不絕,喺婚前有傳偷食Cammi,而近年喺大台走紅後,每次拍劇都會與同劇嘅女拍檔表現曖昧。

而最近播映緊嘅《踩過界》,開拍時有指「癲姐」蔡思貝同張振朗因為拍劇而撻著傳緋聞,不過有指「真命天子」另有其人。另外,又有傳雖然《踩過界》一劇早已拍完,不過王浩信仍主動約女拍檔食飯聚舊,甚至某次仲開埋VIP房約女演員去火鍋店食飯,甚至更二人孤男寡女獨處。至於係邊位女演員,應該唔難估

依家係無綫力捧小生嘅王浩信,當然有嘢想講,不過依家唔講住。佢噚日回覆傳媒稱,日內會出席公開活動,到時一次過交代。係咪交代「唔好嘅消息」?佢又話唔係喎。


鍾意就快D Share啦!