網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月9日 星期六

港實測:港實測:手機當道識打唔識寫 大學生變文盲 __,手機,手機平板,

記者準備了八組詞語考考大學生,睇吓佢哋識唔識寫,結果是......(王鏡文攝)大家記唔記得,你對上一次拎起枝筆寫字係幾時?當大家智能電話不離手,放低電 ...


記者準備了八組詞語考考大學生,睇吓佢哋識唔識寫,結果是......(王鏡文攝)


大家記唔記得,你對上一次拎起枝筆寫字係幾時?

當大家智能電話不離手,放低電話亦只會望著電腦。無論公事或私事,搵上司同事、家人朋友,都用WhatsApp和微信時,「寫字」已幾乎完全被「打字」取代。

不過,「打字」只需記著筆劃、頭尾碼或拼音,要你將字寫出來,你又識唔識寫?

《港。實測》準備了八個字,包括「打噴嚏」的「嚏」及「霧霾」的「霾」等,隨便找來十幾位大學生進行測試。

我們發現大部分人,拎起電話都識打出這些寫法複雜的字,不過講到要寫出來,情況又如何?即刻去片!

---------------

《港。實測》:小測試、大反思,令新聞更貼地,東網電視為你實測民生大小事。想睇更多實測?即上我哋fb:https://goo.gl/XfCyZz


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!