掃呢頁CODE去手機

2017年9月4日 星期一

亞軍何依婷失落后冠輸啲咩?等佢自己講 __,何依婷,

輸咩?何依婷話冇雷莊𠒇咁有自信?出爐港姐亞軍何依婷(Regina)與冠軍后冠擦身而過,後台訪問時她坦言自己沒有失望:「因為冠軍(雷莊𠒇)表現好好。(但 ...


輸咩?何依婷話冇雷莊𠒇咁有自信?


出爐港姐亞軍何依婷(Regina)與冠軍后冠擦身而過,後台訪問時她坦言自己沒有失望:「因為冠軍(雷莊𠒇)表現好好。(但佢問答環節麻麻哋?)其實我現場冇睇到,但係我平時認識嘅冠軍都好有自信。(輸在咩?)可能冇冠軍咁有自信,冇佢咁放鬆。」

問會否覺得賽果公平,她謂:「公平,因為都係由十位評選出嚟。(覺得鄭裕玲有兩票都公平?)當然公平,佢德高望重,佢都係我哋校長。其實拎到亞軍都好滿意,覺得自己最好係問答環節,起初以為自己會緊張,但係去到就冇,仲表現得好好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!