掃呢頁CODE去手機

2017年9月25日 星期一

唔怕老婆嬲?林盛斌生日同麥美恩激咀 __,林盛斌,麥美恩,

咀到擰晒頭,好激烈喎!藝人林盛斌(Bob)9月24日生日,身在泰國與陳凱琳、黃翠如、洪永城、許紹雄、陸浩明、麥美恩等拍攝節目的阿Bob,晚上獲眾人安排 ...


咀到擰晒頭,好激烈喎!


藝人林盛斌(Bob)9月24日生日,身在泰國與陳凱琳、黃翠如、洪永城、許紹雄、陸浩明、麥美恩等拍攝節目的阿Bob,晚上獲眾人安排驚喜生日會,麥美恩更向壽星仔送上香吻,唔好以為輕輕錫面咁簡單,麥美恩係捉實Bob塊面玩嘴對嘴,兩個人仲擰晒頭非常激烈。

阿Bob接受東網訪問時,表示今年生日要在工作中度過:「因為拍攝新遊戲節目,剛剛食晚飯大家畀我驚喜送上生日蛋糕,非常開心,感謝拍攝團隊的安排。」講到獲麥美恩咀嘴賀壽,他否認是真吻:「麥美恩係好朋友,純粹因爲配合現場氣氛假扮送上香吻,其實並冇真錫到嘴,因為中間隔住佢啲手指,哈哈!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!