掃呢頁CODE去手機

2017年9月30日 星期六

婚姻危機!王浩信強調同陳自瑤冇分居 __,王浩信,陳自瑤,

王浩信強調冇同太太分居藝人王浩信被指與太太陳自瑤的婚姻出現危機,傳言指浩信因為與女拍檔單獨約會,令陳自瑤難以容忍令關係急轉直下,夫妻二人目前已分居。浩 ...


王浩信強調冇同太太分居


藝人王浩信被指與太太陳自瑤的婚姻出現危機,傳言指浩信因為與女拍檔單獨約會,令陳自瑤難以容忍令關係急轉直下,夫妻二人目前已分居。

浩信被問到婚變即表示:「勁無奈!因為我收到消息嗰陣好多傳媒都問我咩事,我上次都出過同類型新聞,我已經回應咗,我又諗緊過兩日又有活動,所以今日同大家講一次啦,費事又拎番出嚟,我講完又好似廢話一樣,我同太太一啲事都冇,可以放心,冇分居,一直住係度,鄰居都知,希望大家畀番空間我,唔好成日咁講,小朋友都開始大,影響佢成長環境,小朋友成展好緊張,真係冇事,今次講完唔同再回應,唔好再亂講。」問有沒有做過對唔住老婆的事?他誓神劈願說:「完全冇!唯一係冇時間陪佢!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!