網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月8日 星期五

急症室求診!林保怡撞爆眼角「縫九針」 __,林保怡,

林保怡被發現在醫院外講電話,眼角則貼上紗布。近日他與劉美君籌備拍攝《偷窺》MV而忙不停。藝人林保怡近期工作忙碌,早前有消息話佢會為歌手劉美君紅館演唱會 ...


林保怡被發現在醫院外講電話,眼角則貼上紗布。近日他與劉美君籌備拍攝《偷窺》MV而忙不停。


藝人林保怡近期工作忙碌,早前有消息話佢會為歌手劉美君紅館演唱會擔任嘉賓,仲話會為二人經典合唱歌《偷窺》重拍MV。

不過,有網友日前就發現林保怡現身沙田區一間醫院,當時佢喺醫院門外講電話,跟住就向急症室方向行咗入去。當時林保怡眼角貼咗紗布,原來佢左邊眼角受咗傷。據悉,林保怡為咗拍《偷窺》去咗試衫,一個唔小心喺現場仆親,仲撞傷埋眼角,當佢發現眼角留血嗰陣,過程發生得好快,真係隨時撞盲眼,於是眾人決定他入醫院接受治療。

及後,東網聯絡上林保怡,佢話:「因為要為個MV試禮服,導演好好,準備咗大、中、細碼畀我試。我試套中碼時,導演問我中碼係咪真係啱身,我就百厭咁郁身郁勢好似做運動咁郁,點知就唔小心仆咗落地。好在係木地板,如果係石屎地後果可能會更嚴重。」林保怡話當佢起番身時,導演個太太就驚叫咗出嚟,原來佢左邊眼角已經流緊血,林保怡話:「咁我就去咗沙田威爾斯醫院,點知人多我就改咗去仁安。」

戒口唔想影響傷口

醫生叫林保怡縫針,但佢喺《妙手仁心》入面飾演過醫生,對於醫療程序都有啲認識,所以就同醫生講可唔可以縫針但唔剃眉毛。林保怡解釋:「因為擔心會影響到12號拍MV。依家MV喺12號夜晚拍,我上午可以去拆線,希望冇影響。」問到林保怡會否擔心破相,佢就話:「男仔都唔擔心嘅,只係希望個傷口埋口好啲,所以依家要戒口。」最後縫咗九針!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!