掃呢頁CODE去手機

2017年9月25日 星期一

翠如被落藥發花癲 捉袁偉豪上床 __,翠如,袁偉豪,黃翠如,

翠如話呢場並唔係床戲,只係攞嚟搞笑。無綫劇集《使徒行者2》講到飾演臥底的黃翠如於酒吧工作時,被張景淳手下於飲品中落藥,搞到她情緒亢奮,對方更對她意圖不 ...


翠如話呢場並唔係床戲,只係攞嚟搞笑。


無綫劇集《使徒行者2》講到飾演臥底的黃翠如於酒吧工作時,被張景淳手下於飲品中落藥,搞到她情緒亢奮,對方更對她意圖不軌。幸好袁偉豪及時救駕,但迷迷癲癲的翠如發花癲,咬袁偉豪下巴,最終袁偉豪抱翠如離開。翠如瞓醒發覺與袁偉豪同床,大失方寸一腳踢對方落床。袁偉豪叫翠如翻看手機錄低的片段,翠如見到自己發花癲唱歌解衫鈕,又捉袁偉豪上床,亂摸袁偉豪的腹肌,更叫袁偉豪除褲,搞到翠如相當尷尬。

翠如接受東網訪問時表示該場並不是床戲:「係講我飲咗畀人落藥嘅水High咗,所以唔使除衫。呢場戲攞嚟搞笑啫。拍嘅時候我哋覺得好好玩,現場睇嘅工作人員好High,佢哋不停睇重播,幾得意。」她續稱劇集於內地審批時被指色情元素多:「呢場戲內地版好似刪剪咗,香港版就冇刪剪。」她謂監製不喜歡用色情做賣點吸引觀眾,故劇集不會有太多色情場面。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!