網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月8日 星期五

好狠呀!姚子羚搵男友陪練功:佢做沙包 __,姚子羚,

姚子羚同男友嘅活動真係Sweet到呢!姚子羚在熱播劇《同盟》中與陳山聰激咀連場,但她揚言從未擔心過男友呷醋,原來陳山聰咀她前已經咀過男友,可謂打平手! ...


姚子羚同男友嘅活動真係Sweet到呢!


姚子羚在熱播劇《同盟》中與陳山聰激咀連場,但她揚言從未擔心過男友呷醋,原來陳山聰咀她前已經咀過男友,可謂打平手!為劇集打到全身瘀晒的子羚不忘感謝男友主動鞭策兼陪練功:「佢做沙包畀我打就最好!」

藝人姚子羚(Elaine)在無綫熱播劇《同盟》中與拍檔陳山聰譜出「羅密歐與茱麗葉式」的淒美戀曲,在兩大家族中為愛情而掙扎。她坦言山聰戲裏戲外都非常錫她,十足十溫柔體貼的暖男:「佢每日買咖啡都預多杯畀我!」提到戲中與山聰咀戲連場,會否擔心男友呷醋,Elaine笑說:「佢同我拍咀戲之前已經咀咗我男友!有次食飯佢兩個飲咗少少酒,山聰無啦啦話錫啖先,同男友錫完之後拍劇先錫我,兩個麻甩佬做埋啲咁嘅嘢好好笑!」

結婚未係時候

除了親密場面多,Elaine在劇中亦經常打到飛起,自嘲「打得少」的她坦言着高踭鞋拍打戲最具挑戰性:「一踢出去就好驚個踭篤親人!有場戲要喺車廂打,全程半踎狀態,架車又冇冷氣,都幾辛苦。」自言打到雙腳瘀晒:「有場戲完咗之後發現手肘同腳都紫晒色,山聰知道咗都好心痛。(男友再心痛啲?)佢冇嘢喎!佢自己做運動都做到損晒。」她又指男友主動鞭策要求做得更好,還陪她練功:「佢做沙包畀我打就最好」

問到與男友何時拉埋天窗?Elaine雖表示順其自然,暫未有計劃,但承認兩人朝着這目標進發:「如果大家都冇意思,就唔會行到今時今日結婚都係人生必定要做嘅嘢,但未係呢個時候。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!