掃呢頁CODE去手機

2017年9月20日 星期三

名人:貝安琪自爆出年外地搞婚禮 __,貝安琪,

搵囝囝做花仔,最適合不過啦!名模貝安琪(Ankie)偕未婚夫SimonvanDamme出席舞台劇首映禮,她表示有保母照顧現時7個月大的囝囝Sebast ...


搵囝囝做花仔,最適合不過名模貝安琪(Ankie)偕未婚夫SimonvanDamme出席舞台劇首映禮,她表示有保母照顧現時7個月大的囝囝Sebast ...


搵囝囝做花仔,最適合不過


名模貝安琪(Ankie)偕未婚夫Simon van Damme出席舞台劇首映禮,她表示有保母照顧現時7個月大的囝囝Sebastian,今次是自生完小朋友以來第三次過二人世界。Ankie坦言有點不捨得兒子,她說:「做嘢嗰時都有人Take Care佢,但都想多啲時間陪個仔。」問到未婚夫是否不習慣對鏡頭,她笑言:「佢跑走咗,我諗佢Ok嘅。」

問到一家人有沒有齊齊拍廣告,她表示試過拍封面:「喺一本親子雜誌,遲啲就會見到。」對於是否介意囝囝上鏡,她表示:「都Ok,阿仔都鍾意影相,佢識自己擺Pose,今日都有Give Me five。」貝安琪亦笑言假如囝囝將來想於娛樂圈發展,會尊重他決定,並指演出經驗對溝通同做人處事有幫助。此外,Ankie甜絲絲地透露婚禮將於明年舉行,但詳細尚未落實:「可能會喺外地搞,但喺香港會再擺酒。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!