掃呢頁CODE去手機

2017年9月19日 星期二

求婚片曝光!李晨愛的承諾冧爆范冰冰 __,冰冰,范冰冰,李晨,李冰冰,

好Sweet呀!內地男星李晨喺女友范冰冰36歲嘅生日派對上求婚成功,同時冰冰喺生日當日成為金雞影后,愛情事業兩得意,真係人生勝利組!雖然李晨主動喺微博 ...


好Sweet呀!


內地男星李晨喺女友范冰冰36歲嘅生日派對上求婚成功,同時冰冰喺生日當日成為金雞影后,愛情事業兩得意,真係人生勝利組!

雖然李晨主動喺微博公告求婚成功嘅喜訊,但係未有講到整個過程,今日內地瘋傳一段派對嘅短片,見到李晨先後拖住冰冰同埋準外母即係范冰冰媽媽。期間李晨話自己認識冰冰同佢家人,係好有褔氣外,又話求婚時心跳加速跳到180,仲話:「剛才的一切是我最美好的一刻,我希望未來的人生路,我們一起牽手並肩,一起走下去。」

至於準外母見到未來女婿當然甜到入心,話自己多咗李晨呢個仔非常開心之餘,不忘當場叮囑李晨同冰冰:「希望你將來好好照顧冰冰。冰冰,你必須好好體貼李晨。希望你們能夠相互幫助,心連心手挽手,兩個人共同風雨兼程的走下去。」范媽媽一席話,令冰冰感動非常,在視頻中見佢不斷用手抹臉,感動到喊!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!