掃呢頁CODE去手機

2017年9月25日 星期一

妒忌媽咪有人追 阮兆祥後悔年輕唔識諗 __,阮兆祥,

阮兆祥後悔當時冇諗媽咪嘅感受。藝人阮兆祥早前率領細細粒(陳嘉佳)、鄧兆尊及蝦頭(楊詩敏),以老人裝扮亮相內地綜藝節目《喜劇之王》,大跳「耆英廣場舞」。 ...


阮兆祥後悔當時冇諗媽咪嘅感受。


藝人阮兆祥早前率領細細粒(陳嘉佳)、鄧兆尊及蝦頭(楊詩敏),以老人裝扮亮相內地綜藝節目《喜劇之王》,大跳「耆英廣場舞」。四人之中,以鄧兆尊最為投入,更一度瞓地大跳「Break Dance」,令全場觀眾拍爛手掌。不過論最搶鏡,還是以特別嘉賓身份亮相的胡楓(修哥),年屆85歲的他,以搞鬼舞步邊跳邊唱《萬水千山總是情》,更一度走近觀眾席與現場朋友握手。

雖然胡楓在舞台上神態自若、揮灑自如,但原來為了撐祥仔,胡楓要極速來回廣州及深圳,十分頻撲,祥仔亦坦言為此感心痛:「原本修哥要喺深圳拍嘢,撞咗通告嚟唔到。點知到我出發上廣州嗰日,修哥主動打嚟話改咗通告,可以嚟,我當然好感激,亦好唔好意思,要老人家咁樣上上落落。」一手籌劃是次小品的祥仔,直言希望大家能夠更關心身邊長者:「我一直都有個諗法,因為工作關係,好多年青人都忽略咗家庭,冇乜點理爸爸媽媽。又或者有啲人另一半早走咗,佢哋又會點面對呢?所以我都想鼓勵番啲老友記,就算老伴走咗,都可以跳出自己圈子,亦唔可以否定再有新嘅老伴。」

祥仔更透露自己亦曾經忽視了母親的感受:「我自己曾經都係做錯過,我爸爸50歲就走咗喇,即係我媽媽40幾歲時已經喪偶,嗰時我20幾歲啫,都仲未諗得通。我記得我爸爸過咗身幾年之後,曾經有人追過我媽媽。當我知道呢件事之後,我唔知點解好妒忌,我覺得其他人點可以取替我爹哋呢?所以我好反對呢件事。但到我依家大個咗諗番轉頭,我覺得我好自私,我覺得我可能唔係唯一一個啦,我覺得子女應該接納喪偶嘅父母去搵番個伴。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!