網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月16日 星期六

雙喜臨門!李晨求婚冰冰成功:我們永遠 __,冰冰,范冰冰,李晨,李冰冰,

恭喜晒!9月16日正是范冰冰36歲的生日,不過今年呢個生日就真係好特別,因為男友李晨喺呢一日求婚成功,真係雙喜臨門!凌晨時段,李晨喺微博甫咗幾張為范冰 ...


恭喜晒!


9月16日正是范冰冰36歲的生日,不過今年呢個生日就真係好特別,因為男友李晨喺呢一日求婚成功,真係雙喜臨門!

凌晨時段,李晨喺微博甫咗幾張為范冰冰慶祝生日嘅相,開頭睇以為同往年一樣冇乜特別,細心啲睇,其中有一張竟然係李晨單膝跪地手持戒指向范冰冰求婚嘅照片,李晨留言表示:「我們,永遠…」而范冰冰亦極速轉發李晨呢個甫並寫上:「永遠,永遠…」佢哋兩個神同步真係夠晒恩愛!

范冰冰同李晨拍拖兩年以來,人前人後一直非常恩愛,之前接受訪佢哋都講過視對方為結婚對象,不過李晨一直未有求婚動作,期間仲流出過分手嘅傳聞,唔少粉絲一直表示好擔心希望佢哋可以修成正果,今次李晨公布求婚成功,相信一班粉絲一定安心晒,呢個求婚成功宣言甫一出,短短一個釔時就已經15萬人點擊讚好!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!