掃呢頁CODE去手機

2017年9月25日 星期一

港呢啲:小孩餐廳紙杯屙尿 媽:你話我係大陸人呀! __,大陸人,中國,大陸,強國人,

有媽媽遺留盛載小孩尿液的紙杯於餐廳內,被在旁食客批評不衞生。(設計圖片)當街當巷大小便影片,不時在網上流傳。不過如果地點是快餐店,而你又正在隔籬用餐, ...


有媽媽遺留盛載小孩尿液的紙杯於餐廳內,被在旁食客批評不衞生。(設計圖片)


當街當巷大小便影片,不時在網上流傳。不過如果地點是快餐店,而你又正在隔籬用餐,難免會反胃兼作嘔。近日網上流傳影片,片中媽媽疑讓小孩於食肆內以紙杯小解,事後更把載有尿液的紙杯直接棄於餐桌上。有食客看不過眼,挺身而出狠斥該位媽媽,繼而爆發罵戰。

罵戰的情況被拍下並上載到Facebook專頁「生於亂世」,發貼人表示,起因是有媽媽帶同兒子到快餐店內進餐,途中兒子要小便,媽媽就用紙杯盛載尿液:「屙完若無其事放喺枱面,跟手走人」。

片段可見,一名男食客不忿該媽媽行逕,喝斥︰「我睇住佢屙㗎,佢冇同職員講嗰啲係尿,有冇衞生㗎你。」該名媽媽立即用帶口音的廣東話反擊,疑批評男食客歧視︰「關你咩事呀!你話我大陸人!話我當香港大陸!我依家話畀你聽,嗰啲係尿又點呀?」

網民一面倒聲援男食客,批評該媽媽極不衞生,又指並非歧視內地人,而是這些行為惹人側目︰「冇文化,擔心佢嘅下一代」、「試吓你食飯時,我喺隔籬開大呀!」

想知當時情況係點,立即去片!

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網電視嚴謹選題,輕鬆製作!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!