網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月6日 星期三

陳家樂做阿爺 「孫仔」黎耀祥呆等半個鐘 __,陳家樂,黎耀祥,

家樂今次飾演兩位前輩嘅長輩。藝人陳家樂於屯門拍攝無綫新劇《逆緣》,劇情講述三爺孫,陳家樂、姜大偉、黎耀祥一邊BBQ一邊講數,互指對方是兇手。劇中飾演阿 ...


家樂今次飾演兩位前輩嘅長輩。


藝人陳家樂於屯門拍攝無綫新劇《逆緣》,劇情講述三爺孫,陳家樂、姜大偉、黎耀祥一邊BBQ一邊講數,互指對方是兇手。劇中飾演阿爺的陳家樂擺起威嚴款,黎耀祥與姜大偉反而被陳家樂嚇倒!由於天氣炎熱更要BBQ,黎耀祥熱到頻頻抹汗,而陳家樂拍攝完後更即場燒嘢食!

開始適應拍劇節奏

首次拍無綫劇的陳家樂,飾演不會變老的人,故「仔仔」姜大偉與「孫仔」黎耀祥的視覺年齡比他大,談到首次拍劇,他直言起初不習慣,他說:「因為每日場口多,試過一日拍15場戲,平時拍電影一日有兩、三場,但依家拍咗三個月所以已經熟悉!」

失預算要前輩等半個鐘

與兩大前輩做對手戲,他大讚黎耀祥十分專業,指他不用背對白,一埋位試幾次就得,至於會否有壓力?他說:「初初有,有一次仲緊張 ,因為我03開工,拍我嗰場之前就拍姜大偉同黎耀祥,咁我同導演講,佢哋開始拍攝時就通知我返嚟啦,結果佢哋只用20分鐘就拍完兩小時戲,我先啱啱出門口咋,即刻飛車返去,結果黎耀祥等咗我半小時!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!