掃呢頁CODE去手機

2017年9月30日 星期六

囝囝下月出世 杏兒順產怕痛 __,杏兒,胡杏兒,

囝囝下月出世 趕住追多兩個杏兒順產怕痛 「唔知捱唔捱到」娛樂要聞【我的美麗孕記】現年37歲的胡杏兒,今年初成功懷孕,為沙頭角圍村老公李乘德(Phili ...




囝囝下月出世 趕住追多兩個

杏兒順產怕痛  「唔知捱唔捱到」

娛樂要聞








【我的美麗孕記】現年37歲的胡杏兒,今年初成功懷孕,為沙頭角圍村老公李乘德(Philip)陀着慈姑椗,奶奶錫到燶不停煲靚湯,杏兒陀得開心,有意追多兩個,湊夠三個才收工。下月底預產期的杏兒打算順產,但卻擔心會痛到發癲,坦言:「唔知自己捱唔捱到。」



美麗準媽媽胡杏兒懷胎八個月,提到下月底囝囝出世,難掩一臉幸福。

胡杏兒與圍村老公李乘德前年結婚,今年5月母親節宣佈懷孕四個月,預產期為下月底。正當大家都心急想知杏兒腹中塊肉性別時,Philip日前就自爆太太一索得男,杏兒未生已計劃40歲前追多兩個,生夠三個。

陀B已八個多月的杏兒,體重增加了二十多磅,她日前接受訪問時說:「好多人都話我個鼻大咗,個樣有啲唔同咗。」臨盆在即的她開始心情緊張:「都開始有啲驚,因為我想順產,啲人話順產復原得快啲,但我未試過,一生人都未經歷過嗰種痛,唔知自己捱唔捱到,因為朋友都話會痛到發癲、痛到會暈,所以都有啲驚。」





胡杏兒陀仔期間特別注意飲食,戒吃肥膩食物。



胡杏兒昨在Ig貼出大肚泳衣照,力谷節目《胡說八道真情假期》。互聯網圖片

囝囝似打觔斗

囝囝在肚中非常活躍,杏兒說:「有時個肚會摸到一嚿嘢,唔知手定腳,爸爸有時會摸吓佢。BB成日郁,係咁踢我,直情好似喺入面打觔斗咁,郁到我要問醫生:『佢郁得咁緊要,係咪有問題?』醫生先話BB郁得多係好事。」杏兒表示陀B不算辛苦,一直有繼續工作,早前還與「胡說八道」好姊妹到澳洲拍攝無綫節目《胡說八道真情假期》。

杏兒分享美麗孕記,她說:「其實頭三、四個月係最辛苦,我喺無錫拍緊劇,成日發冷,成日想嘔,冇乜胃口。到四、五個月就穩定咗,想食吓嘢,嗰段時間係最舒服。到咗𠵱家第三個階段,又開始辛苦,因為BB重,我就瞓得唔係好好,同埋唔會暴飲暴食,唔想畀佢太大隻,因為生出嚟好難生。」Philip是沙頭角禾坑村客家原居民、三代單傳,這次杏兒成功為夫家陀慈姑椗,囝囝將來會有丁權。



胡杏兒夫婦早前舉行baby shower,開心迎接兒子出世。資料圖片





李乘德是圍村原居民,將來兒子也有丁權。資料圖片



胡杏兒於06年拍攝《肥田囍事》時,刻意兩個月內增肥逾四十磅。劇照

收身全靠毅力

很多人都擔心產後收身問題,不過杏兒曾於06年拍攝無綫劇集《肥田囍事》時為 「肥田」一角,刻意在兩個月內增肥超過四十磅,拍完後兩個月又火速減肥,所以她並不擔心:「我都試過增肥、減肥拍劇,只要付出努力,肯去做運動就一定得,呢樣嘢係毅力。」

孕婦情緒波動大,杏兒表示幸好得到老公諒解:「老公有留意我情緒,我都發覺有時會突然好down,佢都有提醒我,叫我:『喂,你唔好諗埋一邊,自己走咗入個窿喎!』」她希望至少生兩個,但三個都沒所謂,她說:「我希望唔係好痛,唔好有陰影,一個好悶,如果冇嚇親,會生三個。」

採訪:林妙萍

攝影:郭賢興




鍾意就快D Share啦!