掃呢頁CODE去手機

2017年9月24日 星期日

爆囡囡「健談」 謝安琪激讚仔仔夠細心 __,謝安琪,

係愛呀!藝人張繼聰和老婆謝安琪(Kay)所生的囡囡張靖(Karina)半歲大了,阿聰呢位廿四孝爸爸就同老婆、仔女、張父齊出去外食飯慶祝,三代同堂溫馨滿 ...


係愛呀!


藝人張繼聰和老婆謝安琪(Kay)所生的囡囡張靖(Karina)半歲大了,阿聰呢位廿四孝爸爸就同老婆、仔女、張父齊出去外食飯慶祝,三代同堂溫馨滿瀉。

繼續做「大埔乳牛」

Kay接受東網訪問時,被問到如何同囡囡慶祝半歲大,她表示:「本來冇乜特別慶祝,只諗住喺屋企食飯,但咁啱我屋企有一個姐姐(女傭)又放假,費事搞到咁忙咪出街食囉,臨急出街食,又冇乜好隆重嘅嘢搞,有啲人又話買蛋糕,但都冇用啦,佢(指B女)咁細個都未食得,咁我咪話得啦,畀佢坐喺度感受吓氣氛」她又大讚仔仔張曕好好,好愛錫妹妹,因仔仔覺得人人都有美食,但妹妹又未能食固體食物,感到好可惜,Kay說:「仔仔話不如搣小小麵包佢(妹妹)食,所以就拍咗嗰條片,哥哥餵妹妹食麵包,哥哥知佢六個月大吞嘢唔係好叻,哥哥好細心,真係搣到好細,細到冇可能啃親嘅地步,食咗落去都唔知食咗啲乜嘢,哈哈,令佢(妹妹)都參與呢個慶祝活動,我都覺得我大仔好好,個人好溫暖,真係睇得出佢,係真心好疼錫妹妹囉,妹妹食完,哥哥又幫佢抹手,妹妹食到好多口水又幫佢抺口水,呢啲我冇叫佢做,但佢好主動去做,我覺得十歲小朋友,好難得囉。」問Kay現時是否仍做「大埔乳牛」餵哺母乳,她說:「仲餵緊奶㗎,一路餵緊,仲好努力嘅!」

講到妹妹和哥哥餅印一樣,她覺得是攝影問題:「佢(妹妹)好嗲嘅,但唔知點解,阿聰影親佢都好似男仔咁,但我影佢又變番女仔,真係冇計,攝影師嘅功力唔同,囡囡依家變得較女仔,咁媽咪影相有心機,但爸爸就求快手成日影到佢男仔咁,但我影佢時又幾女仔,都甜美㗎喎,但啲人個個都話同哥哥一樣樣!」

叫「爸爸」先機會大啲

問囡囡識叫媽咪未?Kay就話囡囡好「健談」,但因是bb話,只發出不同的近音,又聽得不太清楚,故未能確認她說甚麼,不過她覺得囡囡應好快識說話:「有時我問佢(囡囡),你咁夜做咩仲唔瞓,等邊個呀?佢會答:『嗲嗲!』真係唔知真定假,咁啱timing,有時又成日講:『咯咯』,好似叫哥哥咁,有陣時,好肚餓或眼瞓就會嗌:『孖me』真係又好似講咗媽咪咁,但我又覺得冇咁快嘅,覺得佢似撞口神,可能佢對於講嘢會快啲囉,發展得快,但暫時未見到邊個會跑出,我哋三個會密切留意住,睇吓究竟係媽咪、爹哋定哥哥。(估係爸爸機會大?)我都覺得係,佢叫爸爸係肉緊啲嘅,叫媽咪、哥哥都少啲,叫爸爸、爹爹都叫過,我覺得佢(叫爸爸)機會係高啲,媽咪講過一兩次,爸爸都出現得最多嘅,我諗都係叫爸爸架啦,爸爸做嘢辛苦,第一個叫爸爸都值得嘅,值得嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!