掃呢頁CODE去手機

2017年9月5日 星期二

【被爆背妻出軌】「常威」終認死狗 鄒兆龍:要向我太太孩子們道歉 __,鄒兆龍,

(新增內容)今年50歲嘅鄒兆龍、早年喺星爺《九品芝麻官》做奸淫擄掠、心狠手辣嘅「常威」,本身有妻有子女,老婆係前港姐翁為德。一直被封為好好先生嘅佢,日 ...


(新增內容)

今年50歲嘅鄒兆龍、早年喺星爺《九品芝麻官》做奸淫擄掠、心狠手辣嘅「常威」,本身有妻有子女,老婆係前港姐翁為德。一直被封為好好先生嘅佢,日前被爆背妻偷食,有女子喺網上開設名「鄒兆龍出軌記錄」微博帳戶,上載咗鄒兆龍摸腳相同露骨語音對話,該女子更大爆男方為自己洗底褲。

事件擾攘多日,鄒兆龍一直未就偷食事件回應,只係喺30號上載咗段「雞屎論」,叫人多吃雞蛋,少理雞屎。此話一出,一度刪除博文嘅微博帳戶「鄒兆龍出軌紀錄」,即留言還擊指:「看來我下手輕了……」隨即再度po出疑似鄒兆龍曖昧語音訊息。(新聞連結:http://bit.ly/2iXORCx )

到噚晚深夜,「常威」終於認低威,深夜刪除霸氣「雞屎論」,改為認死狗知錯論。鄒兆龍喺微博留言:「對於近期發生的事情,給我家人帶來困擾,我要向我太太、還有孩子們道歉 。」而事件至今,鄒兆龍太太翁為德仍未就事件表態。

另外,鄒兆龍亦指自己最近出院,喺屋企靜養,並向所有關心佢嘅影迷朋友們講:「抱歉,讓你們擔心了。」

不過,到今日中午,鄒兆龍忽然刪去呢段道歉微博內容,而佢台灣經理人就回覆傳媒話了解緊件事。

鄒兆龍喺刪去嘅道歉文提到最近出院,經理人話鄒早排返美國洛杉磯,返家途中出車禍,要送院急診,不過鄒遇嘅車禍只係小傷,入院原因係因為之前佢喺安徽拍戲時舊傷復發,加上車禍因素,先會住院,目前已無大礙,返家休息。



鄒兆龍噚晚深夜喺微博留言,指事件令家人帶嚟困擾,又表示要向太太同仔女道歉。(鄒兆龍微博圖片) 之前鄒兆龍喺微博發「雞屎論」,疑似向爆料者開火,但噚晚鄒已刪除該則微博。(鄒兆龍微博圖片)
鄒兆龍同太太翁為德育有一對孖仔同孻女。(資料圖片) 鄒兆龍喺噚晚發嘅微博中,稱自己啱啱出院,o依家喺屋企休養。(資料圖片) 日前,有微博帳戶「鄒兆龍出軌紀錄」貼出鄒兆龍摸腳相。(資料圖片)
(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!