掃呢頁CODE去手機

2017年9月2日 星期六

袁偉豪唔想錯過張寶兒 叫岑杏賢向前行 __,袁偉豪,張寶兒,岑杏賢,

袁偉豪承認早前追張寶兒時一度「縮沙」,但諗清楚後都係唔想失去對方!(資料圖片)藝人袁偉豪(Ben)早前公開認愛「友誼小姐」張寶兒(Bowie),雖然他 ...


袁偉豪承認早前追張寶兒時一度「縮沙」,但諗清楚後都係唔想失去對方!(資料圖片)


藝人袁偉豪(Ben)早前公開認愛「友誼小姐」張寶兒(Bowie),雖然他之前在公開活動中指自己仍未過試用期,但每次講起女友都忍不住會心微笑。最近,兩人接受傳媒訪問,其中Ben便坦言追Bowie時一度「縮沙」提出做回朋友,但不足一日又自覺衝動要收回此番說話。

覺得Bowie好好

對此,Ben接受東網記者訪問時承認「轉軚」前顯然過慮,但好快就明白到自己不能錯過對方:「唔想諗太多搞到件事太惆悵,應該由得件事順其自然,因為人係要向前行嘅,所以至有呢個決定。(突然諗通定係覺得Bowie好好唔想失去佢?)兩樣都係,因為唔想再維持喺思前想後嘅狀態,緣分嚟到係要珍惜,我亦都好希望前度(岑杏賢)可以一齊向前行,大家成為朋友、家人咁,感覺會更加釋懷。」

Bowie覺得有憂慮正常

問有否因為Ben一度「縮沙」而失望,Bowie即為男友護航,指自己理解對方狀況:「其實佢係將佢嘅憂慮講畀我聽,我覺得有憂慮好正常,睇吓解唔解決到。如果解決到就解決,解決唔到就即係唔適合,最緊要係大家坦誠肯講出嚟。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!