網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月8日 星期五

咁大鑊!陳意嵐自爆減肥減到「姨媽」冇嚟 __,陳意嵐,

陳意嵐話自己曾經係大肥妹,仲試過因為減肥搞到「姨媽」半年冇嚟!影星陳意嵐身材惹火,但入行前原來是個大肥妹,積極減肥下雖然成功收身,卻搞到身體變差,試過 ...


陳意嵐話自己曾經係大肥妹,仲試過因為減肥搞到「姨媽」半年冇嚟!


影星陳意嵐身材惹火,但入行前原來是個大肥妹,積極減肥下雖然成功收身,卻搞到身體變差,試過半年沒有「月事」!她又認為行性感要着重意識,並非一味露肉。

陳意嵐(Tarah)以性感形象進軍影壇,最為人所共知的是首次試鏡就全裸上陣,但她不想被定型為性感女星,希望逐漸轉型:「有做旅遊飲食節目主持,都好鍾意,依家籌備拍整嘢食節目。」她又自爆以前是肥妹一名,努力減肥才練成火辣身材,卻因此搞壞身體,故現時很注意養生:「半年前開始讀中醫藥膳,從飲食開始保養自己,之前減肥令身體差到停經,半年都冇嚟,一嚟就嚟兩個月都唔停,生理亂晒!仲試過太瘦唔舒服入院,當時個人容易暈,血壓過低,醫生要我增肥十幾磅,但做呢行重十幾磅係冇辦法接受,當時醫生唔畀我落床,又要吊鹽水,身體差到負擔唔到,所以依家做運動保持身材,但我又鍾意食嘢,所以要攞個平衡。」

開網店做老闆娘

問到要在影壇突圍是否有難度,要大膽豁出去?Tarah說:「我好豁出去啦,第一套戲都冇衫着,但我覺得性感唔係喺件衫度,反而喺意識度。如果要我拍成班女仔唔着衫沖涼係好合理,我可以做到,但如果劇情無厘頭要意淫,或者着住衫無端端自摸,流露放蕩嘅表情,對我嚟講反而衝擊到底線,底線未必喺件衫度,要喺合理劇情下我可以接受。」她又表示最想做喪屍或殭屍角色:「次次收劇本Offer都係性感女,想做啲以外嘅嘢,但好有難度,因為啲人要性感就會諗起你,但其他角色未必諗到搵你做。」

此外,Tarah透露將榮升老闆娘,與朋友合資搞網店:「都籌備咗半年,主要代購同埋賣飾物同衫,我鍾意旅行,見到靚嘢就會入好多貨。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!