網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月4日 星期一

心穎爆紅透底 撼陳雅思事業線 __,心穎,陳雅思,黃心穎,

黃心穎透視上陣透紅底及「缽仔糕」,與大晒深長事業線的陳雅思鬥性感。
心穎爆紅透底撼陳雅思事業線港姐賽前的紅地氈環節非常好睇,出席嘉賓絕對不比佳麗遜色。當中以一身紅色連身裙到場的藝人黃心穎最為搶眼,但其腰間透視設計卻令她 ...


心穎爆紅透底 撼陳雅思事業線

港姐賽前的紅地氈環節非常好睇,出席嘉賓絕對不比佳麗遜色。當中以一身紅色連身裙到場的藝人黃心穎最為搶眼,但其腰間透視設計卻令她不慎露出「缽仔糕」和紅色底褲邊。對此,心穎指紅色底褲是特登與紅裙襯色:「襯番色走光都唔覺嘛,會以為裙嘅設計嚟!」她更與陳凱琳一樣,笑指自己封胸封腿是行高貴成熟路線:「冇得鬥後生,行成熟風,係氣質性感!」

而馮盈盈、劉穎鏇、陳雅思和張寶兒四位剛卸任的港姐中,以Deep V裙大晒三吋事業線的陳雅思最為性感,她直言做足安全措施不怕走光:「呢條裙係Designer特別幫我設計,我事前都唔知個剪裁咁低!」馮盈盈就似乎因為條裙太鬆,不時要出手拉起托高條裙。而一眾型男中以苗僑偉最為出眾,擔任評判的他更笑指自己評分「好奔放」。

  • 放大圖片


陳凱琳做「影後」,騷膊頭及玉背。
  • 陳凱琳做「影後」,騷膊頭及玉背。





鍾意就快D Share啦!