網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月13日 星期三

吳千語同林峯過夜好正常:冇咩未見過 __,林峯,吳千語,千語,

吳千語話佢同林峯過夜係好正常嘅事。藝人吳千語出席皮具品牌活動,她透露10月頭會離開香港幾個月,到内地多個城市包括上海、杭州及福建拍攝電視劇。問會否珍惜 ...


吳千語話佢同林峯過夜係好正常嘅事。


藝人吳千語出席皮具品牌活動,她透露10月頭會離開香港幾個月,到内地多個城市包括上海、杭州及福建拍攝電視劇。問會否珍惜與男友林峯的拍拖時間,千語說:「都唔係,大家都好忙,同埋要準備背稿,對我嘅普通話同中文閱讀能力都係好大挑戰,啲對白未試過咁長咁多。(男友普通話叻會跟佢學習?)我自己都OK,當然佢都好有經驗,但佢都好忙。(有冇同佢取經?)佢有話『你得唔得㗎?』咁我話做嘢係咁,又唔係未拍過,呢排天氣又唔係話好熱。」千語透露10月生日、聖誕節、甚至新年都會在內地度過,問千語到時會否跟林峯慶祝節日,千語說:「冇所謂啦都係做嘢啫,都冇時間出去玩,又唔會逼自己太緊,拍完劇咪放幾日假自己或者同朋友去玩,都好難同佢就到時間,要兩個一齊就要推晒啲工作,冇乜可能。」

對於林峯表示為爭取時間見面會一齊過夜,千語認為是正常事,問到會否怕被看見素顏樣,她說:「都冇咩未見過,都一齊咗五年。(好似老夫老妻?)大時大節都冇咩感覺,以前都仲有,依家覺得唔使一齊過。人大咗覺得過唔過都係咁,有時工作度過咪補番食飯,都冇咩所謂。(感情點保鮮?)冇㗎冇需要,我覺得最緊要各自有嘢忙,冇時間去諗就OK,互相支持就係最好嘅保鮮方法。(仲會唔會準備驚喜?)送吓嘢都會,但唔會特登,見啱就買。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!