網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月19日 星期二

咩玩法?任達華邀惠英紅拍愛情動作片 __,任達華,惠英紅,

喂,係咪先?影后惠英紅及影帝任達華到銅鑼灣出席英皇電影《Mrs.K》首映,獲英皇老闆楊受成、天后容祖兒及蔡卓妍撐場,曾國祥亦與女友王敏奕到場支持。唔理 ...


喂,係咪先?


影后惠英紅及影帝任達華到銅鑼灣出席英皇電影《Mrs.K》首映,獲英皇老闆楊受成、天后容祖兒及蔡卓妍撐場,曾國祥亦與女友王敏奕到場支持。

唔理票房成績

惠英紅曾表示這套電影是她最後一部動作片,她直言現在也沒有改變主意:「我講嘢實牙實齒,講咗就係,都驚愈拍愈差,不如留低好嘅作品!(有冇唔捨得?)有呀!一直都有,但有啲嘢見好就收,女人上咗年紀拍動作戲只會差咗。(滿意自己表現?)咁嘅年紀打到咁,我覺得都幾威!絕對交代到。(對票房有冇信心?)不嬲唔理呢啲,我做到自己最好表現就ok。(之前同呢位導演合作就拎影后,有冇信心再掃獎?)動作片就唔好期望太多,係難啲。」

操Fit唔怕露

惠英紅表示不再拍動作片,身旁的任達華即搞笑要邀請對方拍愛情動作片,例如他之前與蔡卓妍合作的《雛妓》類型:「佢(惠英紅)骨子裏性感㗎!啲小鮮肉會睇到流晒口水!一於拍一套《雛妓》老版,我做導演,將佢嘅性感散發出嚟!」惠英紅說:「我都知我個人好騷!(即係應承?)冇呀!睇吓劇本先!一陣佢話三點畢露咁點搞呀?起碼畀半年時間我操一操,露都冇所謂,但要操到最佳狀態!」任達華笑言平日在化妝車已見過惠英紅騷在骨子裏一面,講到曾表示想執導機場特警題材,他笑說:「電影界蓬勃,要開多幾套呀!《雛妓》老版係好睇嘅,劇本我搞緊㗎喇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!