掃呢頁CODE去手機

2017年9月27日 星期三

【無仇不成父子…】廖啟智大仔曾叛逆 林憶蓮囡囡打交被記過 __,憶蓮,廖啟智,林憶蓮,

每個小朋友都會經歷過反叛期,就連星二代到一樣,而佢哋父母話晒都係公眾人物,作為仔女嘅佢哋反叛期做過咩都自然被公開。李喜兒林憶蓮女兒李喜兒依家已經19歲 ...


每個小朋友都會經歷過反叛期,就連星二代到一樣,而佢哋父母話晒都係公眾人物,作為仔女嘅佢哋反叛期做過咩都自然被公開。

李喜兒

林憶蓮女兒李喜兒依家已經19歲,喺外國讀書嘅佢不時仲會返嚟香港陪媽咪,不過佢當年喺香港讀書睇嚟都幾激心,事關當年有指李喜兒小學時已經同同學打交,去到中學仲被記過兩次。

許倚榕

今年20歲嘅李麗珍同前夫許愿生嘅囡囡許倚榕遺傳晒媽媽靚樣,不過當年媽媽李麗珍同男友潘源良拍拖,阿女一樣以「Uncle」稱呼似乎唔係咁鍾意,而李麗珍曾經喺訪問中承認阿女同潘源良相處有問題,仲話阿女當時喺反叛期咁話。

廖文哲

俱是虔誠基督徒的廖啟智及陳敏兒,長子廖文哲,曾在網上自認廢青,並在社交網上載多張留長頭髮、化濃妝的照片話自己想做女人,令雙親十分頭痛。智叔更自責早年因忙於照顧患血癌去世的孻仔文諾,忽略了步入青春期的大仔,又澄清謂兒子其實有女朋友,並謂:「無論佢學業或將來成就點,都係我個仔。」

謝霆鋒

謝霆鋒2011年憑《綫人》榮升金像影帝時,自爆反叛經歷,公開18歲那年拎新人獎後返到屋企寸老竇謝賢。霆鋒憶述:「我18歲攞新人獎,我老竇曾經同我講過,『我喺你細細個時拍過幾百套劇、幾百套電影。』嗰晚我就同番佢講,你拍過幾百套戲,你有冇攞過金像獎?之後一個獎擺喺枱上。我知佢喺屋企睇緊電視,我唔知點解呢番說話哽喺心入邊十二年,我希望佢唔好似我咁放喺心十二年。希望佢原諒呢個不知天高地厚、無禮貌嘅小朋友。要湊大一個咁難教嘅細路、每日笑面迎人,你至係最佳男主角。」



林憶蓮同女兒李喜兒。 李麗珍同前夫許愿生嘅囡囡許倚榕。
許倚榕。 廖文哲(左二)同大仔廖文哲(右)。 廖文哲曾留有長髮。
謝霆鋒亦曾經反叛。

鍾意就快D Share啦!