掃呢頁CODE去手機

2017年9月29日 星期五

老婆被掉低空虛成病 祖藍害李亞男患抑鬱 __,祖藍,李亞男,王祖藍,

老婆被掉低空虛成病祖藍害李亞男患抑鬱娛樂要聞【《蘋果》專訪】王祖藍和05年國際華裔小姐冠軍李亞男結婚兩年,祖藍為養家,婚後北上賺人仔,老婆留港獨守空房 ...




老婆被掉低空虛成病

祖藍害李亞男患抑鬱

娛樂要聞








【《蘋果》專訪】王祖藍和05年國際華裔小姐冠軍李亞男結婚兩年,祖藍為養家,婚後北上賺人仔,老婆留港獨守空房,卻因沒老公依靠,試過生病要獨自進院,寂寞難耐,抑鬱垂淚,令祖藍內疚心痛。所以他打算明年完成手頭工作,停工造人,他希望貼身照顧陀B的李亞男,做個盡責好老公。



王祖藍近年顧住北上賺人仔,冷落愛妻李亞男,令老婆患上抑鬱。攝影:沈健程

現年37歲的王祖藍於14年在無綫台慶直播期間,高調向女友李亞男求婚,這段長短腳之戀翌年完婚,婚後一直未有所出,祖藍認為要完成手頭所有工作,明年才開始努力造人。近年祖藍北上發展,夫妻聚少離多,祖藍日前在觀塘接受本報專訪,大爆老婆早前試過抑鬱大喊。





祖藍和李亞男結婚兩年,他希望明年停工陪老婆兼造人。資料圖片



祖藍接拍內地真人騷《奔跑吧兄弟》,酬金可觀。微博圖片

「無啦啦屋企喊」

祖藍透露新婚不久,要逗留橫店3個月拍內地劇《哪吒與楊戩》,獨自留港的李亞男卻突然抱恙入院,因為外父外母都在加拿大,祖藍說:「跟住佢真係抑鬱,自己無啦啦喺屋企喊,爸爸媽媽唔喺身邊,嫁咗個老公又唔喺身邊,咁點呀?嗰件事之後,我就冇再接電視劇同電影。」祖藍一直為此事感內疚,即使李亞男將來十月懷胎,身邊當然不能沒有祖藍照顧,所以他有意停工待妻安胎兼陪產,祖藍認真地說:「我驚佢抑鬱呀!佢會㗎,一定要我陪住㗎。」

祖藍與李亞男06年相識,初次邂逅已對李亞男留下深刻印象,他說:「佢拎住個名牌袋,入面有本聖經,最有趣嘅係佢個手袋原來係A貨,哈哈,哎呀對唔住。」兩人火速過電,惟當時祖藍仍在做兒童節目,收入不多,反而李亞男是華姐冠軍,彼此間困難重重,祖藍說:「祈過禱覺得唔平安,唔係竹門對竹門,嚇死佢屋企人。佢屋企人嗰時約我傾偈,佢屋企喺上海係好有教育嘅家庭,父母喺藝術大學畢業,啲闊太見佢都會話『呢個係我新抱就好喇』,但一下子見到我,唔係淨係矮,仲有咩咩咩慳啲啦Baby,我個女點解會同個唔男唔女嘅人一齊?畀我都驚啦,所以好明嘅。」



李亞男是05年華姐冠軍,卻與祖藍譜出長短腳之戀。資料圖片



李亞男父母被祖藍邀上內地拍真人騷節目。微博圖片

扮女人被嫌棄

祖藍和李亞男拖拉到09年才拍拖,祖藍以扮女人出位,他笑謂:「其實亞男都唔鍾意我扮女人,我覺得自己應該係落咗佢降頭,佢為咗我決定唔返加拿大,佢真係可以嫁好啲。你唔好計𠵱家嘅我,佢同我一齊嘅時候我都未咁富有。」

採訪:嵐山、懷鈺

髮型:Ted Yeung

化妝:K.T. Tsui

服裝提供:SON OF A KING

造型:Dicky Lee




鍾意就快D Share啦!