網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月6日 星期三

曾志偉:港姐「慘不忍睹」!曾志偉替嘟嘟感無奈 __,志偉,港姐,曾志偉,

做過N屆港姐司儀嘅曾志偉,用「慘不忍睹」形容今屆港姐!藝人曾志偉今早準備到內蒙拍攝電影,昨晚臨行前與洪天明及周家蔚夫婦、湯盈盈及錢國偉等吃飯敘舊。提到 ...


做過N屆港姐司儀嘅曾志偉,用「慘不忍睹」形容今屆港姐!


藝人曾志偉今早準備到內蒙拍攝電影,昨晚臨行前與洪天明及周家蔚夫婦、湯盈盈及錢國偉等吃飯敘舊。提到今屆港姐具爭議性,志偉笑言今年沒有參與,但一直也有留意,他以「慘不忍睹」形容今屆港姐:「其實港姐參差每年都有,有時一年靚到不得了,有時一年會話『嘩咁差』,但節目水準先係最重要,尤其今年係港姐45周年,但變成一個為big big channel做嘅廣告節目,失去咗向港姐致敬嘅意義,依家致敬嘅竟然係big big channel,以我做過咁多年港姐,睇到真係唔舒服!」他指今年在特別環節上竟然整幾個big big channel公仔出來,製作未免強差人意。

賽制有問題

志偉又直言賽制是有問題,由最初全民投票開始,現又變成評判投票,他指還原基本步是最好,但全世界選美是由幾位最有品味的評判來評選,評判不應與導師身份重曡,因為導師自然也會有私心賣花讚花香影響評審。不過志偉最着重還是看製作,認為港姐向來都製作得富麗堂皇,是個有堅持的香港電視節目。

臨時臨急叫嘟嘟點講

對於鄭裕玲(嘟嘟)有兩票一事被擺上枱,志偉都替對方無奈:「佢可能已知道賽果,因為冇理由知道第三名但又唔知道第一、二名,感覺係好怪,所以臨時臨急叫佢點樣講呢?如果我做嘟嘟都唔知點樣好!」

植入式廣告有放寬空間

此外,無綫前年台慶中加插多個連鎖快餐店炸雞的鏡頭,去年被通訊局罰款15萬港元,無綫不服申請司法覆核。通訊局今年進行意見調查,發覺觀眾普遍接受免費電視節目服務中出現植入式廣告,認為有放寬限制的空間。志偉覺得政府需要去幫助每一個行業,指放寬植入廣告,電視行業定可重現曙光。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!