掃呢頁CODE去手機

2017年9月19日 星期二

單文柔約人飯敍 同展鵬隔空傳情狂甜笑 __,展鵬,單文柔,陳展鵬,

冇男友展鵬陪嘅單文柔去咗同友人飯敍,期間都不忘同男友傳情!藝人單文柔(Phoebe)自從被爆出與陳展鵬戀情後,一直表現甜蜜,更甘願做跟得女友,不過當陳 ...


冇男友展鵬陪嘅單文柔去咗同友人飯敍,期間都不忘同男友傳情!


藝人單文柔(Phoebe)自從被爆出與陳展鵬戀情後,一直表現甜蜜,更甘願做跟得女友,不過當陳展鵬要工作未能相伴,Phoebe就趁空閒相約友人飯敍。日前Phoebe出席完活動,與數名女友人坐朋友的車前往沙田搵食。換上星星圖案露膊上衣的Phoebe,落車後即孖住友人邊行邊傾,一行四人步往該處餐廳會合另一位男友人入內開餐。

有愛情滋潤的Phoebe心情大靚,席上跟友人有說有笑,雞啄唔斷,期間亦不時低頭甜笑撳電話,看來是向男友報告行蹤!眾人逗留約兩小時埋單走人,Phoebe步出餐廳後便與幾位女友人到洗手間「趁墟」,完事後再往附近櫃員機撳錢,但他們似乎仍意猶未盡唔捨得走,繼續圍埋一齊吹水,傾了約十數分鐘左右,男友人護送幾位女士搭𨋢往停車場取車離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!