掃呢頁CODE去手機

2017年9月15日 星期五

【星級煮意】張敬仁快煮魚柳意粉 __,張敬仁,

好似好正喎!東網巨星「百鶴年橄欖油特約」《星級煮意》節目,今集由藝人張敬仁(Kendy)教大家煮一道簡單又好味的「香草醬魚柳意粉」,只需短短十分鐘就搞 ...


好似好正喎!


東網巨星「百鶴年橄欖油特約」《星級煮意》節目,今集由藝人張敬仁(Kendy)教大家煮一道簡單又好味的「香草醬魚柳意粉」,只需短短十分鐘就搞掂。

Kendy在美國讀大學時,經常要自己下廚,所以練得一身好廚藝,Kendy說:「喺美國讀書嘅時候,成日煮嘢食,主要係煮西餐,因為大學同學全部都係外國人,好少煮中餐,通常都係啲簡單嘅牛扒、西湯,同焗嘢多啲。」Kendy建議少下廚又想煮食,首推煮意粉:「意粉基本上煮5至10分鐘就可以食得,再加少少汁同配料已經好好食,好似今次煮嘅香草醬魚柳意粉咁,非常方便!」

「藍帶廚模」蔣怡(Coco)大讚Kendy的意粉又快又靚:「個完成品其實幾唔錯嘅,但係我又覺得可以再色彩豐富少少,你可以喺個白色嘅魚柳上面,可以加一匙羹紅色嘅意粉醬,然後擺一片綠色嘅香草,如果可以加大火煎到魚柳變金黃色,就更perfect!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!