掃呢頁CODE去手機

2017年9月28日 星期四

【稱無綫捧死新人】王祖藍自認曾志偉繼承人 黃宗澤都係跟佢尾… __,志偉,王祖藍,祖藍,無綫,黃宗澤,曾志偉,

王祖藍喺演藝學院畢業後,就加入大台做收費台兒童節目主持,輾轉幾年拍劇、做《獎門人》等,可以話大台一手捧紅,不過佢日前接受訪問時就話大台「捧死新人」!王 ...


王祖藍喺演藝學院畢業後,就加入大台做收費台兒童節目主持,輾轉幾年拍劇、做《獎門人》等,可以話大台一手捧紅,不過佢日前接受訪問時就話大台「捧死新人」!

王祖藍接受訪問時稱:「陳凱琳拍《四個律師一個bar》(正名:《四個女仔三個BAR》)其實佢做得幾好;岑麗香又係《巴不得媽媽》嗰陣時幾好,但後尾點解要佢哋做古裝?嗰班鬼妹連廣東話都未講得正,佢點講古裝對白?!」

「點樣去栽培一個新人係一個好大嘅問題囉!主持都一樣,邊個係蝦人嘅、邊個係下把,呢啲matching係要度o架!如果個個主持都一樣,咪冇一個主持出囉。以前TVB可能有《歡樂今宵》,但係o依家train唔到人,得罪少少講句,香港係有啲缺乏呢種創作,同埋製作嗰種嚴緊嘅氣氛。」

【中生中旦輪住復出】

不過王祖藍要多謝「獎門人」曾志偉當年度身訂做個角色畀佢:「我做《老表》嘅時候,就承繼咗獎門人嗰樣嘢,就係度身訂造呀。你要捧新人,一定要有一個前輩帶一個新人,你一下只推晒十個都係新人嘅話,咁……要死嘅就死咗囉!但某程度上係唏噓嘅,雖然大家話邊個好戲之人出番嚟,但嗰個好戲之人40幾歲、50幾歲。」

對於王祖藍嚟講大台係一間學校,0依家畢業就同邵氏合作開工作室,旗下有近二十位藝人:「我覺得o依家係一個好嘅做法,同無綫有良好嘅關係,但係我獨立咗出嚟。因為喺呢個體制裡面,有好多規矩要守,嗰種規矩某程度上限制咗一種自由。我覺得將來都應該係咁行,如果唔係,你只會好似當年冇咗周潤發、劉德華、周星馳、梁朝偉…講唔埋欄就走o架喇!我覺得我係第一個,第二個係黃宗澤。」

做老闆都唔易,王祖藍話以前就鬧老闆,o依家就被人鬧,仲有時唔開心:「香港廿個、大陸幾十個,我都未必管得掂,所以我會明白有陣時啲嘢要一刀切。講真,我承認我忙咗就變咗黑面,但有時傷心嘅係員工一嗌唔掂數就話『有錢大晒呀?!』或者『你係老闆話咩都得啦』!」

採訪:嵐山、懷鈺

編審:懷鈺

攝錄:Andrew、Jackal

攝影:沈健程

剪接:Jackal

王祖藍鳴謝:

髮型:Ted Yeung

化妝:K.T. Tsui

服裝:SON OF A KING

造型:Dicky Lee

攝影:沈健程 有逾二億身家嘅祖藍離開大台後,同邵氏同作開工作室,旗下約有20位藝人。 有時佢忙到會喺公司「行」張牀瞓。
佢話大台o依家唔識點棒新人,佢自己係「水尾」。 《老表》算係祖藍代表作。(資料圖片) 初初入劇組拍《同事三分親》,之後多咗唔同機會。(資料圖片)
祖藍話多謝志偉度身訂造個角色佢喺《獎門人》,先可以突出自己。(資料圖片) 香香講廣東話唔正,拍古裝「害死」佢。(網上圖片) 陳凱琳都一樣喎。祖藍仲話o依家新人要靠自己。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!