掃呢頁CODE去手機

2017年9月10日 星期日

卓韻芝「暴烈女神」踩慣屎 __,女神,卓韻芝,

阿芝呢位「暴烈女神」唔知點解咁惹「火」!網絡發達令大眾多個平台去「不平則鳴」,38歲「暴烈女神」卓韻芝,性格敢做敢言強過男人,早排阿芝就喺網上發炮,鬧 ...


阿芝呢位「暴烈女神」唔知點解咁惹「火」!


網絡發達令大眾多個平台去「不平則鳴」,38歲「暴烈女神」卓韻芝,性格敢做敢言強過男人,早排阿芝就喺網上發炮,鬧出「怪味湯底羅生門事件」,阿芝出名孝順外婆,外婆年事已高,若果真係食咗有問題食物,輕則小瀉,大則腸胃炎, 食肆老闆堅持湯底「冇加料」,講咗句「係咪婆婆味覺問題」,緊張外婆嘅阿芝當堂觸動神經,在網絡上發文兼Post相「點相」,呢招借網民之力「公審」,有網民替老闆不值,斥阿芝係公眾人物「點相發文」等同網絡欺凌,亦有網民撐阿芝幫外婆出頭孝順抵錫,姑勿論誰是誰非,阿芝此舉已達到目的將怒火發洩,點都快過打去食環署等處理!

想自殺 連個天都唔收

所謂「暴烈女神」非一日煉成,阿芝14歲未夠秤就入咗電台做兼職DJ,人細鬼大轉數快,深得當時電台話事人器重,成為電台界天之驕女,多年嚟撈埋寫作、編劇、導演、演員,「功績」都咪話唔巴閉。不過,才女都有做「傻女」時,阿芝曾經因過於思念亡母而自殺尋死,好彩「時辰未到」,個天都唔肯收佢,執番條命嘅阿芝,當然心痛差啲令至愛嘅外婆兩度白頭人送黑頭人,阿芝能補償就係要更孝順,牽手帶着外婆周遊列國旅行享受人生,其實老人家就似一本歷史書,俗語都話「活咗大半世,食鹽多過你食米」,外婆嘅樂觀及開明思維,對阿芝是良方妙藥,再加「詞神」林夕出手,寫咗首《黑擇明》嚟勸勉阿芝,聽埋陳奕迅唱住:「死也未怕又怕甚麼苦戲,不如重溫好戲,死亡遲早都找你,切勿憑自己。」傻女終於變番才女,阿芝嘅名句就係:「做人是一定要捱一些屎,但屎,一定會過。別只看着屎哦。世界好大,值得笑的事,比起值得流淚的事多。」

坦蕩蕩 搵「SP」慰寂寞

其實阿芝的私生活都好引人入勝,面對愛情從來坦蕩赤裸,為愛豁出去就係佢本性,有段時期阿芝無愛可戀下,承認有過「Sex Partner」,慰解中女寂寞之苦,呢種何止係才女,直情係男士眼中「性女」!不過,去年阿芝叫Nuts哥暫時死心,佢已經「中途轉基」,公開宣布「出櫃」,阿芝外婆比佢思想更開通,仲好風趣問阿芝「冇柄喎,唔驚咩?」呢對非常婆孫真係夠潮爆。

回顧未出櫃前阿芝拍拖涉獵甚廣,金融才俊、音樂人同老外男模,尤其同Rock友Mr.成員MJ最Wild,被拍到買避孕套回香閨「爆房」,阿芝仲講過,第一眼見到MJ已經想「舔」佢眼球,極重口味!後尾與法籍男模拍拖流出「豎中指床照」,事後阿芝仲承認一手策劃,為新書造勢, 呢招就叫非常時期用非常手段。阿芝「秀色可餐」亦係佢惹火源頭,不時騷胸晒腿,性感固然吸睛, 但騎呢濃妝艷抹,圓點眉、黑眼蓋、青口紅,被網民嘲笑「醜人多八怪」,阿芝一個絕地反擊出「胸器」,事業線仲要P長幾吋,網民難敵呢條「蠱惑的線」,紛紛投上過千個Like,所以,要同才女玩,真係要諗清楚究竟邊個玩緊邊個!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!