掃呢頁CODE去手機

2017年9月23日 星期六

【髮型出事】淚灑直播室即炒 無綫前主播余浩宗:呢個回憶都幾開心 __,無綫,余浩宗,

吳浩康話齋「心痛便,剪一剪...剪個頭髮變出新人...」,但係套用係無綫前主播余浩宗(Cyrus)身上,就換來被炒嘅後果。是咁的,去年10年,本身已經 ...


吳浩康話齋「心痛便,剪一剪...剪個頭髮變出新人...」,但係套用係無綫前主播余浩宗(Cyrus)身上,就換來被炒嘅後果。

是咁的,去年10年,本身已經向大台辭職嘅Cyrus,離職前就去咗泰國充電,返工前就去恤個靚髮啦,點知就出事喇!一返工就俾袁志偉照肺,話佢髮型有問題,要調佢做通宵更,直至離職為止,搞到余浩宗好唔開心,喺直播新聞到時眼紅紅,最後淚灑直播室,之後仲被炒魷,當時佢接受《蘋果》訪問時,都直認唔會再喺幕前出現。但之後佢又收到大台人事部通知,話唔炒佢,但就叫佢唔使返工、有需要先搵佢,話佢嘅last day就同佢辭職日期一樣。被炒固然唔開心,但Cyrus話最唔開心嘅係佢冇機會同觀眾講拜拜呢!

而當時有Cyrus嘅朋友向《蘋果》爆料話:「佢啱啱去咗泰國玩,一返工就俾花哥(新聞部總監袁志偉)照肺,問佢點解剪咗髮,話佢髮型唔好睇,叫佢要做通宵更,做到離職嗰日,佢好唔開心!」(新聞連結:http://bit.ly/2fij2AQ )

點都好,件事都已成過去,而Cyrus離開主播行列一年,講到將來可會再考慮重操故業?佢話將來嘅事真係冇人會知,但o依家好享受自己嘅工作,又自爆原來讀完書後,曾經喺TVB返過三個月免費工,又喺擸頭公司做過。

Cyrus話:「記得嗰時係周嘉儀訓練我嘅,主要都係因為我懶音多,我都唔知點解嗰時好多字都講唔到,最後做咗3個月我就離開咗,去咗一間擸頭公司度做。」回憶當年喺擸頭公司返工,Cyrus話一日真係見好多唔同嘅人,而且大部份都比佢年紀大,不過佢因為身份關係,都要盡量扮到自己好成熟。佢話:「呢個回憶都幾開心,同埋見到好多唔同嘅人,自己都會學到嘢!」

余浩宗去年因髮型被花哥照肺後,淚灑直播室。(資料圖片) 佢話最唔開心係冇機會同觀眾講拜拜。(資料圖片) (資料圖片)
(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)
(資料圖片) (資料圖片) 佢話當年周嘉儀有份訓練佢。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!