網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月12日 星期二

一晚燒百萬 朱晨麗譚俊彥有「動作場面」 __,譚俊彥,朱晨麗,

呢場爆破戲真係好重皮呀!藝人朱晨麗(朱朱)、譚俊彥(Shaun)、「大隻仔」溫家偉與林師傑等,日前在沙田石門為新劇《特技人》通宵拍攝一場重頭戲,演車手 ...


呢場爆破戲真係好重皮呀!


藝人朱晨麗(朱朱)、譚俊彥(Shaun)、「大隻仔」溫家偉與林師傑等,日前在沙田石門為新劇《特技人》通宵拍攝一場重頭戲,演車手的溫家偉駕駛房車飄移後炒車,傷重的他獲Shaun和朱朱及時救出。這場重頭戲中房車被爆破燒毀,加上劇組出動替身、吊車以及電單車等,據知一整晚已燒掉百萬預算,認真揼本!Shaun透露與朱朱將有一場親熱戲,有「動作場面」但未知尺度:「聽講朱朱好驕傲有腹肌!」

日飲四罐咖啡提神

Shaun直言拍動作戲不太辛苦,但連日通宵拍攝,加上早前同時經歷紅事和白事,身心俱疲的Shaun要靠每日飲四罐咖啡提神:「呢排差啲分唔清咩係現實,早排同時經歷細仔出世同外公過身!有時返到屋企望個仔兩眼就瞓,太太都好明白,忙完會帶老婆旅行放鬆吓。」

溫家偉「摧毀」腹肌

未有上陣的朱朱則指將有一場近距離爆破戲,藉今次偷師:「套劇好多高難度場面,感受好深,向幕後特技人致敬。」滿面血的溫家偉表示為演好角色而練車:「我唔太驚飛車吊火,但媽咪擔心,因為我試過整親腳,但拍動作戲好爽!」談到其肌肉再「升級」,他指早前參演新加坡劇集而操弗,但稍後演內地劇,他應劇組要求一個月後要「摧毀」腹肌,大嘆可惜。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!