掃呢頁CODE去手機

2017年9月29日 星期五

江若琳:孖男友「泰」舒服!江若琳激罕晒三點式 __,江若琳,

江若琳身材好弗!歌手江若琳(Elanne)自今年4月同前組合Bliss成員蕭潤邦(Oscar)公開戀情後,一直都非常恩愛,去邊都糖黐豆,仲時不時喺社交 ...


江若琳身材好弗!


歌手江若琳(Elanne)自今年4月同前組合Bliss成員蕭潤邦(Oscar)公開戀情後,一直都非常恩愛,去邊都糖黐豆,仲時不時喺社交網放閃,唔戴太陽眼鏡真係會被佢哋閃親呀!

Elanne過兩日(30號)就30歲生日,作為男友嘅Oscar近日就帶咗Elanne去泰國旅遊兼慶祝生日,連日來兩個都分別喺社交網洗版。除咗大晒酒店私人泳池照,Elanne仲罕有大晒比堅尼相,盡露fit爆身材!

Oscar仲話Elanne掛住自拍,搞到嘢都唔食,仲暗寸女友臂力好,自拍咗成個鐘都唔攰,佢上載女友自拍相,笑言「她已經自拍了一小時有多!又唔食野(嘢)!而且臂力很好」,認真骨痹!小編已經有晒心理準備,呢幾日繼續會畀佢哋嘅相閃親!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!