掃呢頁CODE去手機

2017年9月15日 星期五

【凸晒腩】楊愛瑾左舞右舞大眼囝囝 __,楊愛瑾,

暈喇暈喇,Cute得你吖~藝人楊愛瑾(Miki)今年3月底生咗囝囝Luken,自此開啟佢嘅賢妻良母Mode,時不時都會晒吓同囝囝嘅合照,好在都未去到「 ...


暈喇暈喇,Cute得你吖~


藝人楊愛瑾(Miki)今年3月底生咗囝囝Luken,自此開啟佢嘅賢妻良母Mode,時不時都會晒吓同囝囝嘅合照,好在都未去到「晒仔狂魔」嘅地步。依家計落Luken都有半歲大,鮮有喺社交網開Live嘅Miki今次就拉埋Luken出鏡,狂晒萌勁吸Like,仲要又露肚腩又飛吻搶Fo,真係Cute到爆呀!

本來一開始都係得Miki一個出鏡,佢就講到明要等多啲Views先講多啲嘢,見到收看人數去到咁上下,佢就出動「吸Like神器」抱Luken入鏡,即時啲Like係咁升,真係厲害!而Luken雖然仲係呆呆滯滯未知發生咩事,得閒就O吓嘴騷吓傻樣,再唔係就出手,不過佢都肯坐定定兼瞪大眼仔望住鏡頭,媽咪Miki就攬到佢實一實,一時抱起一時坐低,搞到Luken肚腩凸晒出嚟,同網友傾緊湊仔經嘅Miki又忽然捉住Luken手仔派飛吻,左舞右舞一輪,佢哋終於都要出發去食飯,果然歡樂嘅時間過得特別快,唔少網友都表示想Miki帶多啲Luken出鏡見人,仲話畀佢嘅萌功電暈添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!