掃呢頁CODE去手機

2017年9月23日 星期六

治愈笑聲!黎諾懿孖小春雞跳舞萌暈網友 __,小春,黎諾懿,李潔瑩,小春雞,陳小春,

小春雞!小春雞!小春雞!藝人黎諾懿一向都視囝囝「小春雞」係心肝寶貝,不時都喺社交網站上載囝囝嘅萌照,唔少哥哥姐姐都迷倒喺小春雞嘅腳下。今次黎諾懿就喺社 ...


小春雞!小春雞!小春雞!


藝人黎諾懿一向都視囝囝「小春雞」係心肝寶貝,不時都喺社交網站上載囝囝嘅萌照,唔少哥哥姐姐都迷倒喺小春雞嘅腳下。

今次黎諾懿就喺社交網站上載咗一段同小春雞一齊跳舞嘅影片,一開始嘅時候就見到黎諾懿抱住咗小春雞,佢仲好認真咁話要教小春雞跳舞,認真搞笑。小春雞亦都好畀面,一聽到爸爸叫佢望住媽咪,佢就即刻眼定定咁望住鏡頭。之後黎諾懿仲抱住小春雞不停咁轉嚟轉去,人仔細細嘅小春雞笑到見牙唔見眼,可愛指數爆燈呀!唔少網民都話好想抱小春雞返屋企,仲有人話小春雞嘅笑聲好治愈添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!