掃呢頁CODE去手機

2017年9月6日 星期三

【終於有人講真話】為嘟姐被擺上枱感不值 志偉直斥港姐競選慘不忍睹 __,志偉,港姐,曾志偉,

《2017年香港小姐競選》喺周日結束,但係話題講咗幾日都講唔完,歸根究底,因為今屆港姐冠軍由5號雷莊𠒇奪得,而呢個賽果,並唔係由觀眾投票選出,亦唔係由 ...


《2017年香港小姐競選》喺周日結束,但係話題講咗幾日都講唔完,歸根究底,因為今屆港姐冠軍由5號雷莊𠒇奪得,而呢個賽果,並唔係由觀眾投票選出,亦唔係由評判團宣佈,而係憑「校長」鄭裕玲決定最後一票,投俾雷莊𠒇,結果大家對呢個賽果似乎唔太滿意,有人炮轟兒戲,仲有人話係選「嘟姐小姐」,唔係香港小姐(新聞連結:http://bit.ly/2eJFSnf)。

有傳同余詠珊反目嘅曾志偉,雖然近年已甚少再為港姐擔任司儀,不過志偉話自己都有留意今屆港姐嘅爭議:「我會用四個字形容,慘不忍睹!其實每年佳麗啲質素會好參差,但係覺得節目水準先係最重要,尤其今年係港姐45周年,但係竟然變咗做一個向手機apps致敬嘅廣告節目,失去了向港姐致敬意義,我做咗咁多年港姐,睇到真係好唔舒服!」

志偉仲話港姐嘅製作一向係以富麗堂皇見稱,係好代表香港嘅電視節目:「點知突然喺節目走咗幾隻公仔出嚟,真係強差人意。」

志偉直言賽制係有問題,佢話:「最初係全民投票,o依家又變番做人為嘅狹窄選票方式,還原基本步本來係最好,全世界嘅選美都係搵啲最有品味嘅評判評選,出嚟嘅結果大家都會信服,唔應該評判同導師身份重疊,導師點都會有私心,一定賣花讚花香!」

至於嘟姐成為眾矢之的,志偉話:「我覺得佢有少少無奈,嘟姐可能已知道賽果,因為冇理由知道第三名,但係又唔知道第一、二名,感覺係好怪,所以臨時臨急叫佢點樣講呢?到最後嘟姐惟有講咗句話『都係呢個啦』,如果我係嘟姐,都唔知點做先好!」

(資料圖片) 志偉覺得嘟姐好無奈!(資料圖片) 志偉過去多次同嘟姐主持港姐。(資料圖片)





鍾意就快D Share啦!