網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月26日 星期二

【重口味】江美儀飲敏之人奶 狂讚夠香 __,敏之,江美儀,陳敏之,

係真唔係呀!!!藝人江美儀同陳敏之向來都老友鬼鬼,簡直friend過夾band,今日美儀仲喺社交網上分享咗件同敏之嘅趣事,就係佢飲敏之嘅人奶,仲留言表 ...


係真唔係呀!!!


藝人江美儀同陳敏之向來都老友鬼鬼,簡直friend過夾band,今日美儀仲喺社交網上分享咗件同敏之嘅趣事,就係佢飲敏之嘅人奶,仲留言表示:「我除了飲過我阿媽啲人奶,敏之你係第二個!唔錯,幾香,幾好味!多謝!」相中見到拎住個奶樽嘅美儀同敏之都笑得好開心,而苗僑偉仲企喺佢哋後面指住個奶樽,似乎佢都好想飲喎!

不過原來就唔止美儀有得飲,另外又見到敏之谷胸,而陳凱琳、麥美恩、黃翠如同江美儀等都拎住飲管扮吸敏之個胸,個個作狀吸人奶,畫面非常搞笑!大批網友都留言話接受唔到,有網友都話今次敏之呢個「開心share」,真係冇得輸呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!