掃呢頁CODE去手機

2017年9月29日 星期五

終於出現!袁偉豪晒優質股 翠如嚇到呆 __,翠如,袁偉豪,黃翠如,

最期待嘅畫面終於出現喇!!!藝人袁偉豪於劇集《使徒行者2》除了要瘋狂騷肌外,於最新一集更要露出半個「八月十五」。劇情講到黃翠如與宣萱到袁偉豪的速遞公司 ...


最期待嘅畫面終於出現喇!!!


藝人袁偉豪於劇集《使徒行者2》除了要瘋狂騷肌外,於最新一集更要露出半個「八月十五」。劇情講到黃翠如與宣萱到袁偉豪的速遞公司攞錢時,無意中發現新一批毒品的味道不同。期間二人被仇家破門追殺,打鬥期間敵方更不小心除掉袁偉豪的孖煙囪,令他露出半個靚股,翠如見到只嚇到目瞪口呆。二人逃走時由兩層樓高一躍而下,齊齊跌落垃圾堆中。

袁偉豪繼而以一敵三,期間發現原來敵方是早前因將玻璃粉混入毒品而被張景淳斬手的張智軒,袁偉豪最終放過他,讓他離開。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!