掃呢頁CODE去手機

2017年9月5日 星期二

對狗毛敏感 大肚官恩娜堅決絕不棄養! __,官恩娜,

今次真係要畀大大個LikeElla!育有一子嘅歌手官恩娜(Ella)早前宣布懷有第二胎,現時佗B近五個多月嘅佢,家中一直養有狗仔Bisous,不過早排 ...


今次真係要畀大大個Like Ella!


育有一子嘅歌手官恩娜(Ella)早前宣布懷有第二胎,現時佗B近五個多月嘅佢,家中一直養有狗仔Bisous,不過早排因為嚴重孕吐,就將愛犬交由工人姐姐打理,點知佢就發現姐姐冇幫Bisous刷乾淨啲牙,依家佢就決定落手落腳做番。

不過呢個都唔係重點,因為Ella自己「湊」番Bisous,接觸多咗,加上佢鼻敏感愈嚟愈嚴重,佢就去咗做血液測試,竟然發現原來佢係對貓狗毛敏感!雖然大住肚,又有鼻敏感,不過Ella都依然決定要自己照顧番Bisous,戴住口罩為Bisous刷牙、剪趾甲、梳毛,仲會滴定防敏眼藥水,因為佢堅決絕不棄養:「呢個承諾係一生一世嘅!唔可以因為大肚或者有咗小朋友就棄養或者唔理自己隻狗!之前因為嚴重鼻敏感,做咗個血液測試發現原來我對貓狗(毛)敏感!但我都冇一刻諗住唔要Bisous!依家幫佢刷牙同梳毛嘅時候會戴埋口罩同滴定防敏眼藥水!咁就okay😉!」

今次Ella嘅「絕不棄養」承諾絕對係為大家做咗個好榜樣,所以個Post一出,就好多人爭住畀Like,又大讚佢做得好,不過都有網友提醒Ella照顧Bisous時都要照顧好自己。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!