掃呢頁CODE去手機

2017年9月15日 星期五

海俊傑小登科 畀足九億開門利是娶老婆 __,海俊傑,

真係恭喜晒!藝人海俊傑於北角一間酒店與太太Effie(莫家慈)舉行婚宴,筵開30席,一對新人傍晚五時多出來見記者,現場有7位兄弟及7位姊妹,當中包括藝 ...


真係恭喜晒!


藝人海俊傑於北角一間酒店與太太Effie(莫家慈)舉行婚宴,筵開30席,一對新人傍晚五時多出來見記者,現場有7位兄弟及7位姊妹,當中包括藝人陳國坤,而伴郎及伴娘是彭敬慈及傅穎。海俊傑穿藍色西裝,而Effie則穿婚紗谷胸示人,拍照時,二人應傳媒要求多次咀嘴,最長一咀嘴更長達10秒。

接新娘過五關斬六將

而Effie甚為怕醜,只留下老公海俊傑接受傳媒訪問。海俊傑被問到今早接新娘時是否要過五關斬六將時,他謂:「都唔係要好多關,女家姊妹出嗰啲遊戲好簡單,只係除鞋行石春路,之後又綁住我對眼,認番太太身體部位。」說到開門利是,他笑言有九億,問到乜嘢貨幣時,他又不肯透露,笑言就算日元都不錯。他又表示今早老婆都好滿意他的表現,問到愛的宣言,他就謂:「一生一世,因為我哋都行咗五年嘞!今年3月1日喺墨爾本簽咗字,跟住4月8日喺北京都擺咗一次小型婚宴,今日都係傳統簡單切蛋糕、合巹交杯咁,自己都會表演唱歌,搵咗陳容森幫我哋寫咗首新詞嘅《祝福》,係我同太太嘅戀愛故事,現場都會播之前我同太太拍嘅簡單微電影。」

劉嘉玲身在美國未能到賀

海俊傑又現場清唱幾曲,他透露今次沒有特別請人表演,不想似做騷,但他表示婚宴雖然簡單,但自己都好緊張,問他有否因婚禮而停工,他表示沒有,之前都於泰國拍了一部驚慄片,後日又要返上海拍電影,度蜜月暫時不去住,太太都會做跟得夫人跟他開工,說到太太曾為劉嘉玲化妝,嘉玲會否到場時,他謂:「佢今日人在美國,但佢送咗一對巨型龍鳳鐲畀太太。而陳小春要拍電影都嚟唔到,但唔緊要!」。說到生B,他坦言都想,但未努力,目標是生一仔一女。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!