掃呢頁CODE去手機

2017年9月15日 星期五

駱胤鳴自認花癡!死纏爛打逼張彥博落疊 __,駱胤鳴,張彥博,

齋睇相真係以為佢哋拍緊拖。樂印姊妹SiS成員駱胤鳴(烙印)與張彥博年多前於電視節目中認識,當時阿博還教她如何看鏡頭及取飯盒,相處之後,她才知道男方年齡 ...


齋睇相真係以為佢哋拍緊拖。


樂印姊妹SiS成員駱胤鳴(烙印)與張彥博年多前於電視節目中認識,當時阿博還教她如何看鏡頭及取飯盒,相處之後,她才知道男方年齡已經3字頭,不過兩人異口同聲說:「我哋好唔熟㗎!」他們經常在社交網互Like貓經,似網友多於朋友,然而阿博卻是烙印合唱對象的不二之選:「呢首歌係我為男朋友寫,所以要搵個同佢差唔多嘅人。」

男友與阿博似樣

烙印透露阿博曾於公司盆菜宴見過其男友,更冒着跪玻璃的危險請男友為自己與阿博拍照:「我將個頭挨咗喺佢膊頭,當時個心跳得好快!」她形容二人同樣是暖男,髮型與眼鏡都很相似,只是男友的眼睛不及阿博大。阿博即笑說:「我依家好驚,佢每次都衝住佢男朋友嚟,我驚今晚畀人打!」

說到新歌《有種愛情》,烙印解釋「有種」代表「夠薑」,喜歡一個人就會說出口:「我覺得佢好好,值得嘉許嘅時候就畀個Like佢;或者有唔舒服嘅情況,我都會話畀佢聽。我好有勇氣,我嘅愛情冇咩顧忌。」阿博認為雖然拍拖可能有很多傷痛,但亦有很多甜蜜之處,希望新歌及MV帶給大家愛的感覺。

自揭性格缺點

問到如果要追求對方會用甚麼方法?烙印表示會死纏爛打:「不停WhatsApp佢,問佢做緊咩,不停出現喺佢視線範圍內,知道佢鍾意睇啲咩戲就陪佢去睇,我係極花癡嗰啲。」阿博卻顯得小心翼翼,先要弄清楚對方是否單身,又自爆沒試過熱烈追求女生:「就算你不斷強求,嗰樣嘢唔係你嘅就唔係你嘅。我成日都同人講,其實我好悶,你怕唔怕?我講咗我嘅缺點先,如果你唔怕,我就繼續。」

駱胤鳴髮型及化妝:Rita Leung

服裝:G.perfect

張彥博髮型:Deep Yu @ Beijing Hair Culture

場地:Panash Bakery & Cafe


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!