掃呢頁CODE去手機

2017年9月1日 星期五

【倒轉角色】息影三年陳茵媺復出拍戲 陳豪日日做湊仔公 __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

生產力超強的陳豪陳茵媺,婚後三年抱三,最近Aimee復出拍新戲《日月星》,湊仔重任交晒俾老公。為咗囝囝可以入讀心儀學校,陳豪夫婦大包圍,去年開始四出到 ...




生產力超強的陳豪陳茵媺,婚後三年抱三,最近Aimee復出拍新戲《日月星》,湊仔重任交晒俾老公。

為咗囝囝可以入讀心儀學校,陳豪夫婦大包圍,去年開始四出到各大國際學校叩門,當中包括有「首相搖籃」之稱的哈羅香港國際學校,仲有深受名人熱捧的加拿大國際學校,經一輪篩選,兩老婆最終安排囝囝入讀位於半山波老道的「幼童樂園人協會幼兒園」。最近身兼母職的陳豪,日日負責湊阿仔返學,上週四開學日,兩父子由大埔寓所到半山,坐足成粒鐘車。返到學校,阿仔已經呆呆滯滯,要爸爸半拖半拉先肯入課室,真係睇見都戥佢攰呀!

相關文章:

【長途跋涉】 來回車程兩粒鐘 陳豪大仔讀半山冷門幼稚園

http://bit.ly/2vI8G2U

【唔揀名牌】 Kelly 送兩仔讀偏門國際學校 陳豪鍾情活動教學

http://bit.ly/2x8JENJ

幫五歲半囡囡轉過三次校 楊思琦:國際學校先適合佢!

http://bit.ly/2xcvmt4

兩子相差14年難溝通?靚媽翁嘉穗獨創「以仔教仔」新招

http://bit.ly/2etWNtI



鍾意就快D Share啦!