掃呢頁CODE去手機

2017年9月6日 星期三

澳門嘉欣係女神 已經封盤冇你份 __,嘉欣,女神,鍾嘉欣,

已經封盤,應該係兵仔哀歌~身為中葡混血兒嘅2017年國際小姐澳門代表麥嘉欣(SofiaPaiva),今年得20歲,正值雙十年華嘅佢大受網民喜愛,佢不時 ...


已經封盤,應該係兵仔哀歌~


身為中葡混血兒嘅2017年國際小姐澳門代表麥嘉欣(Sofia Paiva),今年得20歲,正值雙十年華嘅佢大受網民喜愛,佢不時仲會上載低胸相到社交網,淺露事業線嘅佢展現青春性感一面!

不過!女神級嘅Sofia Paiva已經有男朋友佢仲不避嫌經常喺社交網上載同男朋友嘅合照晒恩愛,而佢男朋友亦大有來頭,係澳門藝人沈柏彤(Kelvin),兩小口不知幾甜蜜,今年情人節,Sofia Paiva就上載佢同Kelvin咀嘴嘅相,佢仲留言形容男友為「My Love」,真係好sweet!今年7月31號仲係佢兩個拍拖一周年嘅日子,Sofia Paiva都有上載兩人親密合照,留言話:「 Our 1 year anniversary❤ #journey #SnS 以後唔准再恰我!」男友冧爆,但宅男心碎了!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!