網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月16日 星期六

【身家最少十億人仔】同冰冰最近一次做愛是何時?隱形富豪李晨照答… __,冰冰,范冰冰,李晨,李冰冰,

36歲嘅范冰冰同李晨因為拍《武媚娘傳奇》而撻著,不過當時佢哋都低調處理感情,未有對外正式公開,但係紙又點會包得住火,最終李晨喺微博貼咗張合照,著晒情侶 ...


36歲嘅范冰冰同李晨因為拍《武媚娘傳奇》而撻著,不過當時佢哋都低調處理感情,未有對外正式公開,但係紙又點會包得住火,最終李晨喺微博貼咗張合照,著晒情侶裝留言以「我們」作稱呼,正式宣佈戀人關係,估唔到事隔2年幾,李晨又用「我們」嚟宣佈婚事!

冰冰同李晨呢段關係認真愛得高調,除咗喺微博貼圖外,亦不避忌咁公開相處點滴,好似佢哋合體接受小S嘅訪問,喺節目度被問「最近一次做愛是何時」,食咗「誠實豆沙飽」嘅李晨,竟然好坦白話自己啱啱喺澳洲公幹返嚟嘅第一天已做,搞到冰冰尷尬又無奈!

公開戀情之後,外間一直唔睇好呢段女尊男卑嘅戀情,不過冰冰力撐男友,之後有傳媒發現,指軍人家庭出身嘅李晨,其實係隱形富豪,佢喺13年打入褔布斯中國名人榜,喺16年更以年收入4,460萬人民幣排行第十九,仲有傳佢嘅身家最少有10億人民幣,喺北京、上海、杜拜都有物業,真係一啲都唔輸蝕,不過事後李晨否認呢件事。

結婚消息傳出後,舒淇、王祖藍同楊冪都有留言祝賀,楊冪仲話:「一定要幸福!祝福!!!永遠幸福,祝福晨哥和哈尼冰。」

(微博圖片) (微博圖片) 李晨最初喺微博宣佈戀情,係用「我們」稱呼!(微博圖片)
李晨宣婚訊亦係用「我們」稱呼!(微博圖片) 舒淇(微博圖片) 楊冪(微博圖片)
王祖藍(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!