掃呢頁CODE去手機

2017年9月21日 星期四

猷亨追麥明詩?陳瀅祝舊愛好運 __,陳瀅,麥明詩,猷亨,

咁大方?!藝人陳瀅到尖沙咀出席活動,提到賭王何鴻燊四太梁安琪早前表示想兒子何猷亨與麥明詩拍拖,曾與猷亨拍拖的陳瀅笑言:「係咩?祝佢好運啦咁。(祝邊個? ...


咁大方?!


藝人陳瀅到尖沙咀出席活動,提到賭王何鴻燊四太梁安琪早前表示想兒子何猷亨與麥明詩拍拖,曾與猷亨拍拖的陳瀅笑言:「係咩?祝佢好運啦咁。(祝邊個?)梗係男方,佢追女仔吖嘛。(你唔介意?)點會介意?(有冇酸嘅感覺?)唔會,冇乜感覺。(會唔會教佢追?)如果佢問咪教。」

談到劉佩玥(Moon)被指秘撻有米新歡,陳瀅反問記者男方是哪位:「以我所知就唔係,我哋一齊拍劇,如果有嘅我會知。(個富商追佢?)我未聽過有富商。」她澄清Moon並非與她一起住,而Moon有否搬家就屬於私人問題,留待Moon自己答。陳瀅自言之前只和何雁詩同居,但現在對方已搬回家:「搬開咗一段時間,佢想多啲時間陪爹哋媽咪。(佢情緒點?)好開心。」問到她感情生活如何?她嘆氣說:「好彩工作都忙,寄情工作都好開心。(有冇人追?)冇,話冇你都唔信㗎」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!