網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月13日 星期三

蕊蕊:佢冇問過我借! __,蕊蕊,陳蕊蕊,

蕊蕊指拍拖期間,知金剛經濟狀況欠佳,二人都經常留在家中煮飯仔。
蕊蕊:佢冇問過我借!藝人蕊蕊與金剛於2013年拍拖,至2016年分手,蕊蕊昨日接受本報電話訪問,承認2014至2015年間金剛的工作量不多,她說:「佢 ...


蕊蕊:佢冇問過我借!

藝人蕊蕊與金剛於2013年拍拖,至2016年分手,蕊蕊昨日接受本報電話訪問,承認2014至2015年間金剛的工作量不多,她說:「佢嗰陣經濟狀況的確唔係幾好,大家都知道嗰陣成個娛樂圈都少咗活動,咁佢係少咗工作量。」當時二人夾份租屋同居,但蕊蕊強調租金一人一半:「佢冇問過我借錢,不過大家一齊住,有啲嘢我負擔到咪我負擔囉,唔會吓吓要佢畀晒,嗰陣我哋都成日留喺屋企煮飯。」

而曾與金剛合作節目《街坊廚神》的「無綫咪神」張秀文說:「識佢嗰陣好似已經明朗化(指經濟上),有聽佢講過工作唔係幾順利,要借錢度日呢啲真係唔知,見佢之後事業慢慢有起色,多咗好多唔同嘅機會。」






鍾意就快D Share啦!